Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Web 3.0+

 

https://www.digi.no/artikler/get-brukte-over-en-maned-pa-a-oppheve-blokaden-til-microsoft-og-er-fortsatt-sperret-ute-andre-steder/413826

 

http://www.osnews.com/story/30164/Google_memory_loss

 

Mer og mer lukkede proprietære plattformer som tilpasses en blanding av profitt og inkompetanse (hos brukere og utviklere).

 

Apper som kun kommer til mobiltelefoner (!).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som er ordentlig gjerrigknark og alltid velger det aller billigste alternativet, selv om dem egentlig ikke liker dette alternativet i det hele tatt.

 

Selv om det bare er snakk om for eksempel pålegg som leverpostei eller makrell i tomat. hvor det merket dem ikke liker faktisk bare koster ett par kroner mindre, enn det merket dem egentlig foretrekker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

- folk som skal trykke seg inn på offentlig transport før folk har gått av

- folk som driver å sier farvel til andre på offentlig transport og blokkerer utgangen fordi de bruker lang tid

- folk som stopper rett innenfor innganger, etter rulletrapper og blokkerer

 

I grunn alle mennesker som er unødvendig i veien.

Lenke til kommentar

Den overdrevne "jeg"-faktoren i musikktekster. "I" ditt, "I" datt..

 

Det er en låt jeg liker med mye "I".

https://genius.com/Radical-face-the-mute-lyrics

 

Men det er fordi artisten forteller om noen andre, ikke seg selv, via jeg-perspektiv. Når jeg hører låta sympatiserer jeg med denne karakteren som kommer til live gjennom meg fordi det er "I".

 

En sang som irriterer vettet av meg, der en person synger utelukkende om seg selv er den der "Riv i Hjertet".

Den vekker ingenting i meg.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Jeg holder på med en jente. Er ganske seriøst og jeg kunne spurt hun om å bli sammen nå og hun hadde sagt ja.

 

 

Når vi er sammen, så har hun lyden av men vibrering på telefonen. Og den telefonen hennes vibrerer faen konstant.

Vi ser film. Det vibrerer. Etter 10min kysser hun på meg og sjekker telefonen sin. Det er snapper. Tomme snapper. Hun svarer tilbake med tomme snapper. Hun ser film videre. Det går noen sekunder før telefonen hennes vibrerer igjen. Hun sjekker igjen etter 10min. Repeat.

 

Det klikker for meg. Føler jeg ikke har rett på å si noe heller siden vi ikke offisielt er sammen, men har begge sagt vi elsker hverandre. Men det er hun må faen meg svarer på tomme snapper når vi feks ser film og telefonen hennes vibrerer i ett sett, er så ufattelig irriterende og forstyrrende.

 

Jeg skrur av lyden på tlf når jeg er med hun. Jeg har vibrering på, men når jeg får snap eller en melding når jeg er med hun så har jeg ikke det syke behovet av å svare med en gang.

 

Faen så dette irriterer meg. Gidder liksom ikke å bli sammen med en som holder på slik.

 

Sa i dag etter masse vibrering "kan du ikke skru av vibreringen?". Hun gjorde det. Men hjelper det? Skrur hun den på igjen når vi er sammen? Det er spørsmålet.

Lenke til kommentar

Når man lurer på noe, så jeg Googler det. Så finner jeg en artikkelen hvor overskriften f.eks er (dårlig eksempel): "Hvordan finne ut om en tekstmelding er sendt?" så står det masse bakgrunns-informasjon som: "Tekstmeldinger ble populært i år ****. Millioner av tekstmeldinger sendes hver eneste dag, og er blitt et av de mest vanlige kommunikasjons-midlene vi har. Undersøkelser viser at..."

 

For pokker, bare kom til saken!

Endret av m20k
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg holder på med en jente. Er ganske seriøst og jeg kunne spurt hun om å bli sammen nå og hun hadde sagt ja.

 

 

Når vi er sammen, så har hun lyden av men vibrering på telefonen. Og den telefonen hennes vibrerer faen konstant.

Vi ser film. Det vibrerer. Etter 10min kysser hun på meg og sjekker telefonen sin. Det er snapper. Tomme snapper. Hun svarer tilbake med tomme snapper. Hun ser film videre. Det går noen sekunder før telefonen hennes vibrerer igjen. Hun sjekker igjen etter 10min. Repeat.

 

Det klikker for meg. Føler jeg ikke har rett på å si noe heller siden vi ikke offisielt er sammen, men har begge sagt vi elsker hverandre. Men det er hun må faen meg svarer på tomme snapper når vi feks ser film og telefonen hennes vibrerer i ett sett, er så ufattelig irriterende og forstyrrende.

 

Jeg skrur av lyden på tlf når jeg er med hun. Jeg har vibrering på, men når jeg får snap eller en melding når jeg er med hun så har jeg ikke det syke behovet av å svare med en gang.

 

Faen så dette irriterer meg. Gidder liksom ikke å bli sammen med en som holder på slik.

 

Sa i dag etter masse vibrering "kan du ikke skru av vibreringen?". Hun gjorde det. Men hjelper det? Skrur hun den på igjen når vi er sammen? Det er spørsmålet.

Dere har sagt dere elsker hverandre, men dere er ikke sammen? Daaa tror jeg dere har misforstått litt...

Lenke til kommentar

Kjøpte FIFA 18 for noen dager siden, det er det første fifa-spillet jeg har spilt siden fifa 2003.

Roomien har eid alle fifaspill og har spilt det i sikkert 15 år.

Det er også første gang i mitt liv jeg har spilt PC-spill med xbox-kontroller.

 

Så jeg spiller single player for å lære da, før roomien kommer "Å gamer du fifa? Jeg blir lett med på noen runder"

Siste resultatene er 7-0, 5-0, 6-1 osv. Det er ikke sykt givende.

"Jeg kan være et dårlig lag da" "du spiller jo ganske bra da"

HOLD KJEFT jeg skal vinne uten puter under armene.

 

Elsker roomien min, men jeg skal faen meg vinne over han en dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg holder på med en jente. Er ganske seriøst og jeg kunne spurt hun om å bli sammen nå og hun hadde sagt ja.

 

 

Når vi er sammen, så har hun lyden av men vibrering på telefonen. Og den telefonen hennes vibrerer faen konstant.

Vi ser film. Det vibrerer. Etter 10min kysser hun på meg og sjekker telefonen sin. Det er snapper. Tomme snapper. Hun svarer tilbake med tomme snapper. Hun ser film videre. Det går noen sekunder før telefonen hennes vibrerer igjen. Hun sjekker igjen etter 10min. Repeat.

 

....

 

Har du forsøkt å forklare problemet? På en forståelig måte uten aggressivitet eller passiv-aggressivitet. 

 

 

Du vet...  kommunikasjon... nøkkelen til et godt forhold. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...