Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3RYwwc

 

 

Hva er utenkelig med dette?

At du ble redd er ikke legitim grunn for å slippe unna bot for å kjøre på rødt lys. Det taler heller i mot at du det hele tatt er kvalifisert til å ha førerkort dersom ditt instinkt ved frykt i en kjøresituasjon er å bryte meget sentrale trafikkregler.

 

Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet om hvorfor du ble redd. Hvem skulle ha grunn til å følge etter deg, med mindre du er kjendis, kriminell eller annen type med mange fiender?

Vel, jeg slapp unna bot hvertfall. Synes frykten for eget liv er legitimt nok til å kjøre på rødt kl 3 om natta med ingen andre biler eller mennesker i nærheten.

 

Utifra hvordan jeg tolket situasjonen så kan jeg vel for faen ikke stå i ro på rødt lys. Plutselig kommer en øks gjennom vinduet. Dessuten er trafikklys til for å dirigere trafikk, det gir ingen mening å vente på grønt lys midt på natta.

 

Folk trenger forresten ingen grunn til å følge etter meg, noen bare dreper for gøy.

Det skjer i snitt 25-35 drap i året de siste 30 årene så lenge man trekker fra 22.7. Så og si alle disse drapene ble begått av en person fornærmede kjente fra før av. Folk dreper ikke bare for gøy i Norge, du har sett for mye amerikansk media.

 

Så jeg spør igjen: har du noen fiender som legitimerer din frykt for å bli forfulgt (og drept), eller er den helt irrasjonell? Det fungerer nemlig dårlig å påberope seg nødrett fordi du har en bil bak deg.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi bor i verdens rikeste land, men likevel er ingen interessert i finne mer ut av hvorfor jeg har måtte operert samme greien tre ganger uten og bli frisk og nå må ta min fjerde operasjon på samme greien. Hvorfor skal jeg bli frisk nå når tre operasjoner tidligere ikke har gjort meg frisk? Hvorfor bryr ingen seg utenom å legge meg på operasjonsbordet? Har dere noen gang hørt om en person som skal operere bihulene sine for fjerde gang? Nei ikke jeg heller.

Jeg har fått utført den samme operasjonen fire ganger, uten å bli frisk. Nå bare lever jeg med det, fordi jeg ikke orker mer, da jeg blir sykmeldt i lang tid etter hvert inngrep. Venter til det blir verre, før jeg går for operasjon nummer fem. Har ikke lyst til å være borte fra jobb i en lengere periode.

 

Men det er jo ikke det norske helsevesenet sin skyld. Mange inngrep er ikke garantert å fikse opp i problemet. Ser ikke helt hva som legitimerer din klage. Du burde være takknemlig for at du ikke fikk en regning.

Lenke til kommentar

Folk som tror vegetar/vegan er synonymt med sunt.

 

Når vi er inne på idioter. Frode Andresen og Gunn Margit Andreassen mistet sønnen sin for noen uker siden. Utrolig trist at han døde. Men hva faen fikk dem til å tenke "sønnen vår er død, nå må vi kontakte VG og sende dem en trist selfie!"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi bor i verdens rikeste land, men likevel er ingen interessert i finne mer ut av hvorfor jeg har måtte operert samme greien tre ganger uten og bli frisk og nå må ta min fjerde operasjon på samme greien. Hvorfor skal jeg bli frisk nå når tre operasjoner tidligere ikke har gjort meg frisk? Hvorfor bryr ingen seg utenom å legge meg på operasjonsbordet? Har dere noen gang hørt om en person som skal operere bihulene sine for fjerde gang? Nei ikke jeg heller.

Jeg har fått utført den samme operasjonen fire ganger, uten å bli frisk. Nå bare lever jeg med det, fordi jeg ikke orker mer, da jeg blir sykmeldt i lang tid etter hvert inngrep. Venter til det blir verre, før jeg går for operasjon nummer fem. Har ikke lyst til å være borte fra jobb i en lengere periode.

 

Men det er jo ikke det norske helsevesenet sin skyld. Mange inngrep er ikke garantert å fikse opp i problemet. Ser ikke helt hva som legitimerer din klage. Du burde være takknemlig for at du ikke fikk en regning.

Grunnen til min klage er at det er noe som utløser det om igjen og om igjen etter hver operasjon, og at ikke legene prøver å finne ut av bakgrunnen for dette.

 

Jeg tok en bakterieprøve i 2016. Den viste noe, men maskinene/folket på Haukeland klarte ikke å finne ut av hva det var for en bakterie. Så var det tydeligvis borte og glemt.

 

Liksom, er de ikke mer intr?

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tvunget bevissthet.

Jeg vil faktisk ikke eksistere nå.

Kanskje om 3-4 måneder.

Men nå krever jeg å få dvale. Jævla dritt at man må stå på hele tida, gidder faktisk ikke mer nå.

Finn ditt eget hi....her er det fullt , brum brum :p

 

Mythbusters tok feil , ikke alle bjørner er allergisk mot kajennepepper ;)

 

Kidman var så slem mot slektningen min Paddington i den filmen , knegg knegg........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som tror vegetar/vegan er synonymt med sunt.

 

Når vi er inne på idioter. Frode Andresen og Gunn Margit Andreassen mistet sønnen sin for noen uker siden. Utrolig trist at han døde. Men hva faen fikk dem til å tenke "sønnen vår er død, nå må vi kontakte VG og sende dem en trist selfie!"?

Roger Moore likte ikke "hjemme hos-reportasjer" , vil tippe dem betaler ganske bra for sånne.

 

"Så jeg spør igjen: har du noen fiender"

 

Minner meg om Rederiet.....

 

Reidar : "Har jag några fiender ?" :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Forbanna på elektrikere som tar ekstrem overpris/ikke gidder å ta småjobber.

 

Prøver å få tilbud på å bytte to enkle ting i min leilighet. 

Selv om jeg har ringt rundt og brukt mittanbud.no, har jeg kun fått 1 svar, med ekstrem avanse:

- Materialkost for meg er ca 2500,-

- Skulle jeg gjort dette selv, ville det tatt meg maks 1 time med all tukling, testing, dobbeltsjekking etc (Men jeg ønsker å gjøre det lovlig, og prøver dermed desperat å få en elektriker til å gjøre det for meg) En elektriker gjør nok dette på godt under en halv time. 

 

Likevel skal de ha 7500,-!!
Så selv med kjøring, dokumentasjon etc, etc, snakker vi minst 2000,- per time.... 
(Mistenker at det som drar opp prisen er en helt SYK avanse på materialene, og at de fort skal ha 5000,- bare for disse)

Lenke til kommentar

Tvunget bevissthet.

Jeg vil faktisk ikke eksistere nå.

Kanskje om 3-4 måneder.

Men nå krever jeg å få dvale. Jævla dritt at man må stå på hele tida, gidder faktisk ikke mer nå.

Be om sobril, da kan du være zombie nesten 24/7 med velsignelse av staten :) Ja, jeg er bitter, gikk på dem selv i ett par år før jeg ikke gadd mer. De hjelper kanskje på angst ja (litt for godt kanskje... også kan det diskuteres om man i det hele tatt hadde trengt medisinen, tar tid før den begynner å funke og det er jo flott og så hjelpsomt når du får skikkelig panikkangst), men du ødelegger jo resten av dagen din. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...