Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kolleger som sladrer. Var dårlig i magen her om dagen, så jeg måtte gå flere turer på do i en kort periode. I går fikk jeg vite at denne kollegaen hadde sagt til sjefen at jeg tok lange pauser den dagen. 

 

Nå er det ikke sikkert det er sant, ettersom jeg kun hørte dette via en annen kollega. Men det forundrer meg ikke, ettersom det er mange sider av henne som irriterer meg. Vi er 10 stykker i ny jobb, og hun er en sånn type som alltid har rett, og som skal være bedre enn alle andre.

 

Virker som hun gjør alt for å få fast jobb der på bekostning av andre. I tillegg har hun kommet for sent 3 ganger den siste måneden, fordi "det var så stor trafikk på vei til jobb, jeg bor tross alt 30 minutter unna med bil". Vi nye tror at det bare er en unnskyldning hun bruker.  :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

i dag er det fler ting

Forummedlemer som har vaskligheter å forstå hva jeg reagerer på . men ikke så mye på hvordan jeg skriver

Du irriterer deg over at folk ikke irriterer seg over måten du skriver på? Jøss. Tøft liv.

var det en spøk ?

jeg iriter meg over at dere ikke forstår hvorfor jeg reager

hvordan jeg skriver bryr der der derimot ikek så mye om

forsto du det nå ?

Så du irriterer deg over at folk ikke bryr seg om hvordan du skriver, siden du nevner det i denne tråden?

 

(Folk skjønner forresten hva du mener. Du godtar bare ikke svarene du får fordi det ikke er svarene du vil ha).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering????

Hvem skal man ringe da?

Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler

 

 

Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret.

 

Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over?

 

Nei Skogslik gjorde det rette...

Lenke til kommentar

Kolleger som sladrer. Var dårlig i magen her om dagen, så jeg måtte gå flere turer på do i en kort periode. I går fikk jeg vite at denne kollegaen hadde sagt til sjefen at jeg tok lange pauser den dagen. 

 

Nå er det ikke sikkert det er sant, ettersom jeg kun hørte dette via en annen kollega. Men det forundrer meg ikke, ettersom det er mange sider av henne som irriterer meg. Vi er 10 stykker i ny jobb, og hun er en sånn type som alltid har rett, og som skal være bedre enn alle andre.

 

Virker som hun gjør alt for å få fast jobb der på bekostning av andre. I tillegg har hun kommet for sent 3 ganger den siste måneden, fordi "det var så stor trafikk på vei til jobb, jeg bor tross alt 30 minutter unna med bil". Vi nye tror at det bare er en unnskyldning hun bruker.  :huh:

Har dere samtaler? Bare si det når alle er samlet.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering????

Hvem skal man ringe da?

Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler

 

 

Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret.

 

Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over?

 

Nei Skogslik gjorde det rette...

 

og hva oppnådde han med det? Ingenting (Han skriver det ihvertfall ikke)

Virker som det er helt greit for deg at folk tar seg til rette

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering????

Hvem skal man ringe da?

Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler

 

 

Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret.

 

Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over?

 

Nei Skogslik gjorde det rette...

 

 

Yess for denne gang, men skjer det igjen blir det uten tvil tatt lengre.

Han ga fra seg masse tullesvar som at jeg skulle rapporteres videre til et eller annet.

Ja jøss, jeg har jo ikke noe jeg skulle sagt over mitt eget gårdstun.

 

Nei, neste gang blir det andre boller.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Så du irriterer deg over at folk ikke bryr seg om hvordan du skriver, siden du nevner det i denne tråden?

(Folk skjønner forresten hva du mener. Du godtar bare ikke svarene du får fordi det ikke er svarene du vil ha).

 

jeg godtar svar som her an logisk samenheng ,ikke annet vræl som ikke henger sammen.

Endret av Quote
Fjernet siteringspyramide
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er enig i at naboen var fail. Men skal vel ikke ringe politiet for feilparkering????

Hvem skal man ringe da?

Private har stort sett ikke lov til å taue bort andres biler

Man skal gjøre sånn som vedkommende skogslik gjorde. Si ifra til naboen, dersom man bor i borettslag så kan man klage til styret.

 

Men politiet har ikke noe med dette å gjøre... Skal liksom politiet bruke tid og penger på å tave bort 4-7 biler som uansett blir borte når arrangemanget er over?

 

Nei Skogslik gjorde det rette...

og hva oppnådde han med det? Ingenting (Han skriver det ihvertfall ikke)

Virker som det er helt greit for deg at folk tar seg til rette

Nei det var ikke det jeg mente. Jeg mente ikke bruk politiets ressurser​ til sånt...

Lenke til kommentar

At det nå er umulig å kjøpe digital valuta med debit/kreditt. Må via bankoverføring.

 

 

HVEM var idioten som gjorde at det måtte strammes inn sikkerhetskrav? En eller annen hvitvasker av penger eller terrorist. En eller annen dustehacker. Hvorfor finnes sånne folk? Kan ikke de bare dø? Det er noen sin feil at det i dag finnes 2-faktorinnlogging og captcha. HVEM er disse personene som gjør livet mitt stress?

Jeg skal faen meg FINNE dere.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...