Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk.

 

"Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde.

 

Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der?

Det irriterer hvis du mener det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk.

 

"Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde.

 

Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der?

Det irriterer hvis du mener det.

 

 

Eldre folk er mindre verdt en tenåringer og barn.

Eller, mindre potensiell verdi ettersom de har mye levd lenger.

 

Men en tragedie er og blir en tragedie, til syvende og sist er alle menneskeliv verd det samme. (Untatt de som dreper folk, de har minusverdi)

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri vært på Bingo, så jeg visste egentlig ikke at det var bare eldre der.
 

Greit forsåvidt at man tenker med seg selv at de er mindre verd, men det er ikke sånt man sier hva??
-gå heller og å ta gamle 'er ikke så farlig med dem' liksom. Å si sånt blir for råttent altså :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis veldig mange som ikke klarer å se forskjell på terrororganisasjoner og 1,6 milliarder mennesker som tilfeldigvis tilhører sånn omtrent samme religion. Jeg er så drittlei slike mennesker. Hva feiler det dem?

 

Hvis du tenker på de som tilber en religion som er kjent for å stå bak mye teror så er forklringen at det er noen utskudd ( antaglig veldig mange ) som misbruker denne religions for drive med terror

De som tilber denne religione ser helt andre verdier i den en det vi andre gjør

 

Det er jo bare å referer til frisør saken der een "kunde" ble nektet adgang så langge hun hadde hodeplaget på

kunden så ikke noe galt i å gå rund med dette hodeplaget ( som vistnok betyr omtrent de samem som når de kristne har et kors med seg ) , men hun som var frisør anså det som et symbol for en faneskap

 

Hakkorset var helelr ikke noe man forbant med krig og elendighet før nasitene tok det i bruk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri vært på Bingo, så jeg visste egentlig ikke at det var bare eldre der.

 

Greit forsåvidt at man tenker med seg selv at de er mindre verd, men det er ikke sånt man sier hva??

-gå heller og å ta gamle 'er ikke så farlig med dem' liksom. Å si sånt blir for råttent altså :(

Jepp! Derfor sier jeg det aldri IRL.

Lenke til kommentar

 

 

Selvmordsbomberen under Ariana Grande konserten. Minst 22 drept. Hva er vitsen? På en konsert med masse unge folk. Helvete kan de ikke slå til på et bingosted hvis de absolutt skal drepe folk.

 

"Vitsen" demmes er akkurat det du sier. For at du og så mange som mulig skal bli provosert. Og redde.

 

Er forresten mennesker på et bingosted mindre verd, siden du vil de skal gå der?

Det irriterer hvis du mener det.

 

 

Eldre folk er mindre verdt en tenåringer og barn.

Eller, mindre potensiell verdi ettersom de har mye levd lenger.

 

Men en tragedie er og blir en tragedie, til syvende og sist er alle menneskeliv verd det samme. (Untatt de som dreper folk, de har minusverdi)

 

Da du blir gammel så er du klar for gamle hjemmet, du er klar i hue men alle andre er senile. Lykke til da. :tease:

Lenke til kommentar

Nei si det Pliscin ... ^^^

 

 

 

At fastlegen er så rævva. Glemte å teste alt når jeg først skulle ta blodprøve. Så gøy. Hadde vitamin D mangel allerede for 2 år siden, det nevnte han ingenting om. Gjett om jeg har det i dag da.

 

Skulle akkurat til å be deg om å komme deg ut i finværet, men ser nå at du bor i Bergen.

 

giphy.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...