Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

At man må logge på en google konto for å få full tilgang til youtube. Jeg husker da ikke passord osv på sånt drit, helvete så balete alt skal være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Clickbait på VG som vedlagt overskrift....

Som far av barn med spinner så ble jeg nysgjerrig.... Måtte se videoen for å se hva det innebar og det gjaldt at en amerikansk lege som forklarer at hjullageret kan falle ut og barn kan svelge det og sette det fast i halsen....*facepalm* fordi jeg gikk fem på her....

post-34779-0-28586000-1496404798_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nettavisene er tjent med at du er engstelig i hverdagen. Deres agenda er å skremme. De poster ofte "artikler" rundt saker de vet folk er bekymret for. Og spesielt enkelt er det å skremme en forelder, da de alltid vil det beste for sine barn.

 

Skjønner hvorfor de gjør det, de hadde nok ikke overlevd uten, men det irriterer meg.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nettavisene er tjent med at du er engstelig i hverdagen. Deres agenda er å skremme. De poster ofte "artikler" rundt saker de vet folk er bekymret for. Og spesielt enkelt er det å skremme en forelder, da de alltid vil det beste for sine barn.

 

Skjønner hvorfor de gjør det, de hadde nok ikke overlevd uten, men det irriterer meg.

 

Ja. Har mer eller mindre gått bort fra dagbladet og vg den senere tiden. Mye pga. dårlige overskrifter som dette og kommentarfeltet. Har gått mer over til NRK (ikke at de er best), men de er iallefall uten disse overskriftene, uten fokus på kjendiser (med unntak av sine egne TV-programmer) og uten kommentarfelt.

Lenke til kommentar

Mange trafikkskilt, f.eks 70 sone skiltene før og etter Klett (Trondheim)

Det er 50 sone på flere plasser og 70 sone 100-200 meter mellom 50 sonene

Jeg ligger i 50-60 da det ikke er hensiktsmessig å kjøre fortere 

Bruker bare drivstoff og bremser om en skal følge fartsgrensen

Lenke til kommentar

Jeg setter høydemåleren på pulsklokka på 35 moh når jeg går hjemmefra. Når jeg kommer hjem viser den 15 og at jeg har vært ti meter under havet.

 

Hvilket merke? Vurderer å skaffe pulsklokke selv... Jeg vurderer fitbit.. siden den ikke er så dyr og har fått mye skryt.

Lenke til kommentar

 

Jeg setter høydemåleren på pulsklokka på 35 moh når jeg går hjemmefra. Når jeg kommer hjem viser den 15 og at jeg har vært ti meter under havet.

 

Hvilket merke? Vurderer å skaffe pulsklokke selv... Jeg vurderer fitbit.. siden den ikke er så dyr og har fått mye skryt.

 

Garmin. Husker ikke modellen, men er noen år gammel.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg setter høydemåleren på pulsklokka på 35 moh når jeg går hjemmefra. Når jeg kommer hjem viser den 15 og at jeg har vært ti meter under havet.

 

Hvilket merke? Vurderer å skaffe pulsklokke selv... Jeg vurderer fitbit.. siden den ikke er så dyr og har fått mye skryt.

 

Garmin. Husker ikke modellen, men er noen år gammel.

 

Den er tydeligvis ikke på høyden lenger. ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...