Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som har et sterkt behov for å ytre seg i kjendisnyheter som blir lagt ut av forskjellige nyhetskanaler, typ TV2 og VG. 

 

Kommentarer som: ''Jeg bryr meg ikke om dette'' og ''Nei nå må det være slutt med han der Lothepus'', eller ''Nei nå er jeg lei Wenche sine oppskrifter''. 

 

Altså jeg ser virkelig ikke hva som driver dem. Ser også at det er de samme personene som går igjen og igjen.

 

Annet som irriterer meg, er folk som reagerer med sinne-smileyen på innlegg som ''Kongefamilien på ferie''. Eller folk som reagerer med latter-emoji på ''Ben Stiller skilles etter 17 år''. Altså hva faen. Hvorfor føler man dette behovet for ytring? Greit vi har ytringsfrihet, men jeg klarer ikke fatte hva som vekker følelsene til å måtte ytre seg på på grunnlagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Endelig en dag jeg har mulighet til å sove lenge om morgenen etter utallige dager med lite/dårlig søvn. Ooooogså bygger naboen nytt hus slik at jeg vekkes av gravemaskiner og hammerslag likevel  :new_woot:

Lenke til kommentar

http://www.adressa.no/meninger/ordetfritt/2017/05/29/Det-skjer-ganske-s%C3%A5-ofte-at-gutter-kommer-opp-til-meg-og-klyper-meg-i-rumpa-14785461.ece

 

 

«Han misliker deg fordi du er feminist.» Dette var det noen som fortalte meg for noen dager siden.

 

 

- Jeg lurer på hva som får en 13-åring til å si noe sånt.

 

 

Du lurer på... Hæ? Hva får en 13-åring til å si noe sånt? Det skal jeg si deg.

 

Spoiler alert:

Han er 13.

 

Hele greia stinker veslevoksne kids som ikke burde ha meninger enda.

Kan ikke forlange "likestilling" på barne- og ungdomsskolenivå, da ingen vet hvem de selv er engang.

Dette er det dummeste jeg har lest på en stund. Lurer på hva som får en 14-åring til å skrive noe sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg over meg selv som lar meg irritere over folk som har andre politiske meninger enn meg selv.

 

Jeg burde selvsagt holde meg unna "Politikk og samfunn" her på forumet, men jeg klarer ikke å la være å gå inn der for å se hva slags søppel som har blitt postet siden sist. Og det ender alltid opp med at jeg sitter å irriterer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...