Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irritert for alle naboer som bryr seg om hva jeg gjør driver med ute... 

 

Jeg har spylt og renset værandaen 4 ganger kostet og skrubbet alt og så begynner de å synse og mene at jeg bør lakkere når jeg ikke har tid eller mulighet..

 

Fint om folk kunne passe sine egne saker.

 

Jeg må først la det tørke, og så må det være ok vær og passe med alt annet jeg skal gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man er fyllesyk og gleder seg til et skikkelig thai-måltid fra lokal fast food joint, så hører man noe nyse innenfra der de lager mat, når jeg så spiser maten så blir jeg sår i hals og hostete 1-2 timer etterpå. Når jeg våkner Mandag er jeg dausjuk, og sykdommen går ikke over for 3 dager etterpå. Hvorfor nyser kokkene i maten for å gjøre folk syke? Kanskje fordi jeg ikke har handlet der på et halvt år? Kanskje det var noen andre som nøs og jeg bare innbiller meg ting? Kanskje det var fyllesyken som gjorde at jeg ble skikkelig syk? Det er jo mange andre som hoster og er sjuke om dagen også, kanskje overgang vår/sommer? Uansett ufattelig irritérende når jeg ikke kan finne ut om noen nyser i maten. Det smakte forresten fortreffelig, noe av det beste jeg har fått derfra, faktisk ^^ Hvilket gjør det vel så mer irritérende. For jeg kjøper ikke mat derfra igjen.

 

Pluss at det er så forbasket vanskelig å spille et perfekt spill av Alpha Centauri på det vanskeligste. Akkurat som irl, alltid noen som -skal- starte en krig til enhver pris, selv om du gir dem alt på et sølvfat.

 

Thai kebab er ikke greit, og ikke de thai gatekjøkken...

 

Jeg så faktisk inn på kjøkkenet til et sånt sted, da satt thaikjærringa og klippet TÅNEGLER.. Når jeg kom så stoppet hun og børstet hendene og kom og serverte meg kald kebab..

Lenke til kommentar

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Endret av Skogslik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

i dag er det fler ting

Forummedlemer som har vaskligheter å forstå hva jeg reagerer på . men ikke så mye på hvordan jeg skriver

 

Politikerere som er mer optat av prinsipp en fornuft

f.eks : har i Bodø er det ety parti som skal trumfe gjennom en egen syklketrase gjennom byen

De er vilige til stenge viktige gater for vanlig biltrafikk.

At bilene da får langre vei å kjøre tenker de ikke på , samtidig som de mener at det er for mange som kjøre for mye

 

Lover som tilsynelaten skal ta hensyn til våre ønsker , men som ikke gjør det når det komemr til styke

F.eks . så har man pr definasjon lov å ta opp fra tv , men kan likevel bli nektet av distrubitør ( denne dabatten foregår i tråden "hva har man lov å ta opp fra tv ? ( om få år blir 3djeparts utstyr inkopatibelt)" )

Lenke til kommentar

Hvor hadde du anebfalt å gå for thaimat her i norge da?

 

Jeg ville vel valgt noe med ok rykte, og helst takeaway fra en resturang...

 

Den kebabsjappa som jeg bodde ved var forferdelig, kjøpte mat der to ganger og aldri mer.. De som drev gatekjøkkene før lagde til forskjell veldig god mat...

 

Det finnes steder som sef er dødsbra også, som feks lager værdens godeste og største våruller og egg og ris med kylling etc...

 

 

Men Thai har ikke noe med kebab å gjøre da... Synes ikke norske gatekjøkken lager god kebab heller....

Lenke til kommentar

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Ville ringt politiet og et selskap som tauer biler

Lenke til kommentar

 

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Ville ringt politiet og et selskap som tauer biler

 

 

To gode naboer.....

Lenke til kommentar

 

 

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Ville ringt politiet og et selskap som tauer biler

 

 

To gode naboer.....

 

Gode naboer spørr på forhånd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Ville ringt politiet og et selskap som tauer biler

 

 

To gode naboer.....

 

Gode naboer spørr på forhånd

 

 

Ja helt klart... Men ringe politi som kanskje har mer enn nok med fyllebråk, voldtekt og ran synes jeg er sløsing med samfunnets resursser dvs skattepengene....

 

 

 

Det blir det samme som at jeg kvier meg for å ringe ambulanse om ungen er syk, kanskje best å ta en syketaxi enn å beslaglegge en ambulanse sånn at andre med infarkt og slag kanskje DAUER...

 

Litt det samme kan være med politi da, det er andre drap og ulykker som kanskje er mer viktig enn en nabofeide om feilparkering av biler...

 

Sjangsen er stor for at den gule bilen henter deg isteden, etter en Fleksnes samtale med Politiet......

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hvis du ikke tror ambulansene allerede sløses, så tar du feil.

 

Du har alle gamle mennesker som ringer ambulansen fordi dem har vondt i hodet eller er svimmel. Kommer ut av sykehuset uten en dritt som er galt med dem.

 

Så kanskje du skal revurdere om du vil ringe dersom du har en meget syk unge.

Lenke til kommentar

 

 

 

En idiot av en nabo som har et slags arrangement i dag. 

Hele gårdsplassen her hos meg er fylt med biler nå, uten at han har spurt på forhånd om de kan parkere biler her.

Konfronterte han med det når han var ut forbi men det var vist jeg som var gal.

Ville ringt politiet og et selskap som tauer biler

 

 

To gode naboer.....

 

Gode naboer spørr på forhånd

 

 

Om du hadde svart ja dersom han spurte på forhånd, så har det ikke noe å si om han ikke spurte på forhånd.

Det er sånne naboer som deg jeg IKKE vil ha

Lenke til kommentar

 

i dag er det fler ting

Forummedlemer som har vaskligheter å forstå hva jeg reagerer på . men ikke så mye på hvordan jeg skriver

Du irriterer deg over at folk ikke irriterer seg over måten du skriver på? Jøss. Tøft liv.

 

var det en spøk ?

jeg iriter meg over at dere ikke forstår hvorfor jeg reager

hvordan jeg skriver bryr der der derimot ikek så mye om

forsto du det nå ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...