Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri brukt navnet Coop, bare de andre. Litt spesielt nå, da nærme Mega ble omdannet til "Coop extra".

Sier fremdeles Mega, og da gjerne følger opp med: "Mega sier jeg, det heter vel ikke det lenger nei.." for å slippe si noe annet.

 

For sånn 20 år siden så gikk den nærmeste butikken fra Rimi til Ica (og nå i fjor Kiwi). Sier fortsatt Rimi.

Lenke til kommentar

Da sier man prix, eller mega om man drar til en av de butikkene for å handle

 

nå kan jeg bli lit frustrer over at først var det 4 butikker i nærmest hjemmet mit

posten flyttet inn i bunnpris , me den butikken ble lagt ned etter at posten flytte inn til prix ( det er antagelig den miste prix butikken i hele landet )

 

noen år senere solgte ICA matkroken til COOP  slik at den ble lagt ned

Nå sitter man igjen med en skikelig butikk ,REMA og en lekebutikk PRIX

REMA her her den rare tendensensen at de statdig er fri for det man ønsker å kjøpe

PRIX butikken føles som den er minderen 100 kv.meter og skal likevel ta seg av alletjeneten posten gjorde før

Lenke til kommentar

 

Folk som kaller Coop Mega "coop". Er som å si "rundt" når noen spør hvilket eple du spiser.

 

Coop Obs, Coop Extra, Coop Prix, Coop Marked, Coop Mega, Matkroken.

Coop er dyr butikk, bedre med Rema 1000 da,  :)

 

Coop Extra kommer ofte billigere ut enn Rema, uten rabatter inkludert

Lenke til kommentar

Når man klager over "masing" on salgsvare,og blir oppringt ti sekunder etter du har sendt svar blir det for dumt å ikke ta telefonen. Kjapp samtale så er "masingen" over. Men for all del.

 

 

Normale mennesker?

"This is a secret number, whom i the great world gave you this number?"

 

"Uhm, Sir it is an automated protocol"

 

"Well i suggest you put this number on the no call list because the federal goverment is not going to be happy about this if i tell them or if you call again"

 

 

 

Neida, jeg tuller, jeg svarer og er hyggelig og ber dem om å ta meg av listen. Og de gjør det også, bare vær hyggelig.

 

Desverre så forvirrer de fleste det å være hyggelig med flørting nå til dags.

 

Hemmelig number i alle land gjør at du kun får random calls ut i fra en maskin som prøver alle nummere. by the by.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

 

Folk som kaller Coop Mega "coop". Er som å si "rundt" når noen spør hvilket eple du spiser.

 

Coop Obs, Coop Extra, Coop Prix, Coop Marked, Coop Mega, Matkroken.

Coop er dyr butikk, bedre med Rema 1000 da,  :)

 

Coop Extra kommer ofte billigere ut enn Rema, uten rabatter inkludert

 

Nei ikke Coop mega i min by er ikke billigere en Rema 1000, sarita  tikka masala er 10.kr dyrere på Coop Mega en hva den koster på Rema 1000 trur det er 70.kr for den i Copp mega  å 60.kr på Rema 1000.

Lenke til kommentar

Når du laster ned en app som du har brukt 40 ganger før, så kommer det en fuckings tutorial, aksepter ditt og datt, logg inn med blablabla

 

 

Få meg inn på appen MED EN GANG. Bare drit i resten! Idioter, mangler kompetanse ser jeg, hele fuckings google, apple og microsoft, ingen der som vet hvordan det bør være, for mye skole, for lite tenking

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er jo ikke alltid et problem. Hvis den eneste Coopbutikken mellom jobben og hjemmet er en Coop Mega så holder det å si at du handlet på Coop på vei hjem fra jobb. Trenger ikke alltid å gå inn i detaljer.

Mann : Jeg gjorde en dame gravid.....

Dame : Hvem da , ditt utro svin ?!

Mann : Trenger ikke gå i detaljer , gjort er gjort.....

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...