Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gitt min ISP 1000 kroner kun for å for lov til å logge inn på ruteren som user/root. Kun for å slippe å ringe til de hver uke, for å slå av wifi i fra hovedruteren med WEP.

 

Jeg hadde brukt wimax hvis jeg hadde satelittdekning.Og ja, det irriterer meg veldig mye at jeg ikke har tilgang på noen bokser i mitt egent hjem.

 

Og ja, min ruter er ikke nevnt engang på sider som "what is my router password". Ei heller er leverandøren.

Hva slags router/modem har du?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som er så virkelighetsfjerne (feks pga arbeidsledighet) at de bare tror at man skal være tilgjengelig midt på dagen på en ukedag. Har et familiemedlem som er på besøk for tiden som hele tiden trenger hjelp med noe, eller vil treffes midt i uka. Ble først spurt om jeg kunne hente vedkommende kl 14 på en fredag, og blir igjen ringt opp i dag og spurt om jeg har tid  til å hjelpe med noe kl 12 i morgen, på en mandag.

 

...hva tror du? Og så klart haster det alltid og er noe kjempe viktig. Det passer selvfølgelig aldri på kvelden for henne siden hun vist nok har det så travelt hele tiden, selv om hun verken jobber eller har noe som helst av forpliktelser som hun ikke velger å ta på seg selv.  Helt utrolig. 

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde gitt min ISP 1000 kroner kun for å for lov til å logge inn på ruteren som user/root. Kun for å slippe å ringe til de hver uke, for å slå av wifi i fra hovedruteren med WEP.

 

Jeg hadde brukt wimax hvis jeg hadde satelittdekning.Og ja, det irriterer meg veldig mye at jeg ikke har tilgang på noen bokser i mitt egent hjem.

 

Og ja, min ruter er ikke nevnt engang på sider som "what is my router password". Ei heller er leverandøren.

Hva slags router/modem har du?

En modell av et lite kjent merke som jeg ikke finner noen passord til på nett, og ISP endrer passord uansett før de sender ut ruteren.

 

Jeg er klar over at man kan bryte seg inn, men hvorfor tulle med de eneste som tilbyr internett til der du er?

Lenke til kommentar

Konseptet "land" og "stater" irriterer. Grenser på kartet irriterer.

 

Det føles bare så gammeldags. Jeg er helt sikker på at i fremtiden, så kalles det bare "jorden". Alle jordens innbyggere burde få lov til å reise hvor de vil på denne planeten.

Vi kan ikke alle samles som en nasjon, eller et folk før vi finner en utenomjordisk fiende.

Lenke til kommentar

Lange hår rundt tannbørsen, lange hår i sopkker, lange hår i rumpesprekken min, lange hår rundt kølla (det er digg å dra de ut, da). Og lange hår overalt. Og badene ser mer og mer ut som førstehjelpsklinikken på et sykehus. (Og jeg har en huskyblanding som ikke plager meg like mye med hårene!)

 

Kvinnfolk er faen meg nasty.

 

EDIT: Jeg har EN tannbørste, jeg har en head and showers, jeg har EN krem for ansiktet hvis det blir for kaldt her og jeg flasser i ansiktet, jeg har noe pulver mot fotsopp.(ikke si det til noen, da). Men det er kun meg. Og her har jeg plutselig 200000 flasker i dusjen og i skapene mine og faen meg ting jeg ikke aner hva er engang. Jeg bruker wetshaving så trenger kun høvel).

 

Jeg er beseiret :(

Eller kanskje jeg kun har kalde føtter, hvem vet.

Endret av Dr. Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Datomerking generelt. Alle gnåler om å være grønne men samtidig så kaster vi bort mat fordi det er gått ut på dato.

 

Er ikke bare en gang jeg har funnet juice i hyllen som gikk ut på dato for et år siden. Det vil jeg helst ikke ha..

 

Men er ikke den som kaster noentingen, bare så det er sagt da.

 

Lenke til kommentar

 

Datomerking generelt. Alle gnåler om å være grønne men samtidig så kaster vi bort mat fordi det er gått ut på dato.

 

Er ikke bare en gang jeg har funnet juice i hyllen som gikk ut på dato for et år siden. Det vil jeg helst ikke ha..

 

Men er ikke den som kaster noentingen, bare så det er sagt da.

 

 

Jeg snakket om privatpersoner, man vil ikke ha noe som er dårlig hvis man ikke har betalt for det :p Har hatt en yoghurt åpen i kjøleskapet i noen uker nå etter datomerking. Lukter fremdeles digg og spisbar. Hvorfor jeg ikke har spist den enda? Har lyst til å finne ut av når den begynner å bli dårlig :p

Lenke til kommentar

Konseptet "land" og "stater" irriterer. Grenser på kartet irriterer.

 

Det føles bare så gammeldags. Jeg er helt sikker på at i fremtiden, så kalles det bare "jorden". Alle jordens innbyggere burde få lov til å reise hvor de vil på denne planeten.

 

Øøøh, så du vil altså åpne grensene for folk som vil styrte Vesten og drive jihad?

 

Article_2464853.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...