Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og sist men ikke minst, ikke vær merkbart fornærmet når jeg sier nei for det ødelegger mitt syn på folk som står på stand i fremtida.

Gud som jeg hater folk som skal selge slikt på gata og stands. Alt de skal lire fra seg når jeg sier "nei takk, jeg er ikke interessert" i det de prøver prate meg. Her er ett tips: Jeg har gitt deg grei og klar beskjed om at jeg ikke er interessert. Prøv nestemann med en gang i stedet for å slenge dritt/prøve å gi meg dårlig samvittighet/være sarkastisk.

 

Forøvrig alltid morsomt å se hvordan de behandler meg og dama annerledes når vi går forbi hver for oss. Noen av dem gidder ikke å spørre meg (eller andre menn) engang. Går kun etter yngre damer og pensjonister.

 

Opplever forøvrig bare at menn på slike stands oppfører seg dårlig. Så og si alle damer jeg har truffet tar et nei for et nei, eller spør kun en gang til om jeg ikke vil høre på hva de har å si. Merkelig opplegg.

Lenke til kommentar

Sexy: Aldri opplevd at de prøver å flørte for og dra deg inn i temaet før? Jeg pleier som regel å gå forbi uten å gi øyekontakt. Vil ikke annerkjenne de som menneskelig engang.

 

 

Naive nordmenn på Facebook. Angående lisensøkningen for ARK: "Tror de fleste har råd til 30kr, det er vel samme som en brus koster. Hvorfor klager folk."
 

Fordi når folk ikke protesterer over 30 kroner, så kommer det ny økning på 30 kroner om et halvt år? Ja. Eller mer.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Miljømennesker.skal man bekjempe miljøet, så får du jaggu meg gjøre alt annet og ikke bare en ting. Wow, du kildesorterer! Gratulerer.

Men du har bilen på tomgang for å få det varmt og godt, slikt at du slipper å fryse på vei til jobb

Politikere som sier vi må vise moderasjon mht flyturer mens dem samtidig flyr hele tida selv (og miljøavgift på billett har ingen reell effekt) 

Lenke til kommentar

Dobbeltmoralske hyklere!

 

For eksempel idioter som klager over at noen snakker i mobiltelefonen, samtidig som de kjører bil. Men de som klager over andre folks mobil-bruk, er jo ofte opptatte med å fikle med bilradio, gps eller mobiltelefonen sin selv!

 

Eller dersom noen skal passe på ein hund, samtidig som hundens eier er utenlands i noen dager. Så kan hykleren finne på å klage over at alle andre i husstanden viss nok ikke går lange nok turer med hunden. Men de gidder jo aldri å løfte på den store bakparten sin, for å gå på tur med hunden selv.

 

:-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og sist men ikke minst, ikke vær merkbart fornærmet når jeg sier nei for det ødelegger mitt syn på folk som står på stand i fremtida.

Gud som jeg hater folk som skal selge slikt på gata og stands. Alt de skal lire fra seg når jeg sier "nei takk, jeg er ikke interessert" i det de prøver prate meg. Her er ett tips: Jeg har gitt deg grei og klar beskjed om at jeg ikke er interessert. Prøv nestemann med en gang i stedet for å slenge dritt/prøve å gi meg dårlig samvittighet/være sarkastisk.

 

Forøvrig alltid morsomt å se hvordan de behandler meg og dama annerledes når vi går forbi hver for oss. Noen av dem gidder ikke å spørre meg (eller andre menn) engang. Går kun etter yngre damer og pensjonister.

 

Opplever forøvrig bare at menn på slike stands oppfører seg dårlig. Så og si alle damer jeg har truffet tar et nei for et nei, eller spør kun en gang til om jeg ikke vil høre på hva de har å si. Merkelig opplegg.

 

Ikke svar di, eller si du har kjøpt deg ny pc til 15000.kr att du desverre ikke har råd nå.  :)

Lenke til kommentar

 

Miljømennesker.skal man bekjempe miljøet, så får du jaggu meg gjøre alt annet og ikke bare en ting. Wow, du kildesorterer! Gratulerer.

Men du har bilen på tomgang for å få det varmt og godt, slikt at du slipper å fryse på vei til jobb

Politikere som sier vi må vise moderasjon mht flyturer mens dem samtidig flyr hele tida selv (og miljøavgift på billett har ingen reell effekt) 

 

Er bare en politiker som er digg som faen. herlig fyr :green:  :green:

carl-i-hagen.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle er opptatt med Desember, det irriterer meg.

Alt i fra at folk ikke er tilgjengelig lengre, eller at man får stappet pepperkaker inn i kjeften uansett hvor man er.

Kan du ikke lage pepperkaker selv da, du bytter ut pepper med cayenne pepper så spander du gratis pepperkaker med cayenne pepper ha ha di brenner sjeften da. 

Cayennepepper er et veldig sterkt krydderpulver.[1] Det kalles også guineapepper

https://no.wikipedia.org/wiki/Cayennepepper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...