Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bilister som syntes det er greit å gjøre farlige forbikjøringer forbi sykkellister/mopeder. det er ofte et stort nok opphold i motgående til å gjøre en trygg forbikjøring. sykkellister som ikke er i sykkel/gangsti når de er tregere enn 30km/t er også litt plagsomt, selv om de har rett til å være i kjørebana. 

Lenke til kommentar

Man kjører forbi syklister slik man kjører forbi biler. Man skal helt over i motgående kjørefelt.

 

Som syklist vil jeg påstå at dette er helt unødvendig. Bare du ikke subber borti meg i 100 er jeg fornøyd. Man snakker om at man skal holde minst 1,5 meters avstand, men det kommer jo helt an på farten. Synes de aller fleste er passerer med god nok avstand og jeg tror jeg kan telle på én hånd de gangene noen har vært farlig nær.

Lenke til kommentar

At jeg er kvinne og av naturlige årsaker må gjennomgå et smertehelvete uten like noen få dager i måneden. Jeg skulle hatt morfin på blå resept. Jeg spøker ikke når det kjennes ut som jeg blir knivstukket og satt fyr på. Også de sparkene hulken sender avgårde i retning korsryggen da. Det er sykt. 

I slike øyeblikk som dette skulle jeg ønske jeg hadde pikk og kunne sitte å klø meg på pungen i stedet. Fy faen! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...