Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenors kundeservice. Stod at iPhonen ble sendt mandag. Så ringer jeg torsdag; hvor faen er iphonen? Den har ikke blitt sendt!?

Operatør: "beklager men din ordre står på vent, dekselet du bestilte med kommer ikke før 5 november"

Jeg: åå, kan jeg endre ordren å få dere til å sende bare telefonen da? Uten dekselet?

Operatør: "Nei"

 

???

Lenke til kommentar

Telenors kundeservice. Stod at iPhonen ble sendt mandag. Så ringer jeg torsdag; hvor faen er iphonen? Den har ikke blitt sendt!?

Operatør: "beklager men din ordre står på vent, dekselet du bestilte med kommer ikke før 5 november"

Jeg: åå, kan jeg endre ordren å få dere til å sende bare telefonen da? Uten dekselet?

Operatør: "Nei"

 

???

Det er ekstremt dårlig kundebehandling.
Lenke til kommentar

Statoils mersalgsstrategi.

 

Jeg kjøpte nye vindusviskere, og fikk spørsmål om jeg hadde lyst på boller. Nei, takk. Jeg skal bare ha viskerne, sa jeg. Hva med en pølse, svarte mannen bak disken.

Har opplevd motsatt.

Ba om en pølse på Statoil, og ble spurt om ikke jeg heller skulle ha et sunnere alternativ.

Følte meg ikke feit nok til å bli fornærma, og fikk pølsa mi etter å ha takket nei til salat/wrap to ganger.

Lenke til kommentar

Ah, sendte epost til et renovasjonsfirma og sa hvor gammel jeg er og ikke har CE førerkort enda, og at jeg egentlig tenkte å spørre å jobbe for en annen avdeling etter å ha jobbet som vikar, og han svarte på eposten "send meg nr ditt" og nå 24t senere har jeg enda ikke hørt noe:/// han svarte på første epost etter 5min så nå var humøret litt ødelagt, regner med han ikke spurte om nummeret for å si at "nei vi har ikke ledig stilling" akkurat...?

Lenke til kommentar

 

 

Statoils mersalgsstrategi.

 

Jeg kjøpte nye vindusviskere, og fikk spørsmål om jeg hadde lyst på boller. Nei, takk. Jeg skal bare ha viskerne, sa jeg. Hva med en pølse, svarte mannen bak disken.

Har opplevd motsatt.

Ba om en pølse på Statoil, og ble spurt om ikke jeg heller skulle ha et sunnere alternativ.

Følte meg ikke feit nok til å bli fornærma, og fikk pølsa mi etter å ha takket nei til salat/wrap to ganger.

De ville nok bare selge deg det med best fortjeneste.
Lenke til kommentar

Folk som kommer i butikken med to svarte søppelsekker med tomflasker for å pante. Hva med å pante flasker litt oftere enn en gang i året?! Først må jeg vente et kvarter på at pante-Jonas skal bli ferdig, og når det endelig blir min tur er maskinen selvsagt full slik at den må tømmes etc. Grrrrrr!

Lenke til kommentar

Folk som kommer i butikken med to svarte søppelsekker med tomflasker for å pante. Hva med å pante flasker litt oftere enn en gang i året?! Først må jeg vente et kvarter på at pante-Jonas skal bli ferdig, og når det endelig blir min tur er maskinen selvsagt full slik at den må tømmes etc. Grrrrrr!

Jeg er nok en av de som har med et par svarte søppelsekker når jeg panter. Grunnen er at jeg ikke gidder pante flasker med mindre jeg er blakk. På den andre siden, så stikker jeg med flaskene til et sted der de har minst to panteautomater slik at jeg ikke lager en kø. :)

Lenke til kommentar

OK, dette irriterer ikke grenseløst, men dog. At vi har kommet dit at man kan tjene over millionen på å skrive blogg! Hverdagspjatt om sminke, mote, unger og annet uinteressant, navlebeskuende vås - hvorfor klikker så mange seg inn for å lese det?!

 

Hvis det mot formodning er noen på denne lista som skriver om noe nyttig, så får de ha meg unnskyldt. Jeg har ikke lest.

 

http://www.tv2.no/2015/10/16/underholdning/skattelistene2014/skattelister/bloggere/7508146

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...