Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ene året hadde vi i kollektivet rigget opp lydanlegg som vi gjemte i oppgangen sammen med en laptop + at han ene skrev en app for å fjernstyre det hele og spille av "skumle lyder" på bestilling. Kjøpte lys som vi satte ut i gata og godteri å dele ut. Ikke en eneste jævel som dukka opp. I fjor kjøpte jeg en del godteri, både kinderegg og full size kvikklunsj + en del annet. Da kom det to stykker som ringte på i løpet av hele kvelden, de fikk god gevinst kan du si. Måtte allikevel ta restene med på jobben dagen etter og "dele ut" der.

 

I år gadd jeg ikke, så da skrudde jeg av lyset, men nå kommer dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 Det nye oppsettet til Kvinneguiden. :wallbash:

 

 Nå går alt sammen mye treigere der, og alt er fryktelig uoversiktlig og rotete.

 

Men Gud så deilig å lage seg bruker her inne, for å bare få tilbake noe av det gamle utseendet. For ja, det nye utseendet på kvinneguiden irriterer meg så mye at folk på jobben har fått høre om dette. 

Lenke til kommentar

Regnet ut hva jeg hadde tjent hvis jeg hadde jobbet isteden for å spille alle timene jeg har brukt på wow. Med min nåværende timelønn så hadde det blitt over 700 000kr. For ikke å snakke om alle de andre spillene jeg har spilt igjennom livet:p Vet man ikke kan tenke sånn, men det er en litt irriterende tanke.

Lenke til kommentar

 

Jeg har sagt det før, men sier det igjen; røykere. Blir gledes dag når det ikke blir lovlig å røyke på offentlige plasser hvor det ferdes folk som ikke er interessert i å være passive røykere. 

Også setter den drittlukta seg inni klærne dine. 

 

Men å godkjenne et produkt som faktisk kan ta knekken på tobakk, det vil vi ikke. Vi drar frem løgn og dumskap for å bannlyse det, sånn at vi kan beholde tobakken istedet.

Lenke til kommentar

Regnet ut hva jeg hadde tjent hvis jeg hadde jobbet isteden for å spille alle timene jeg har brukt på wow. Med min nåværende timelønn så hadde det blitt over 700 000kr. For ikke å snakke om alle de andre spillene jeg har spilt igjennom livet:p Vet man ikke kan tenke sånn, men det er en litt irriterende tanke.

Jaja, men du skal vell leve også?

Mange som blir utbrent av å jobbe for mye vettu ;)

Lenke til kommentar

Regnet ut hva jeg hadde tjent hvis jeg hadde jobbet isteden for å spille alle timene jeg har brukt på wow. Med min nåværende timelønn så hadde det blitt over 700 000kr. For ikke å snakke om alle de andre spillene jeg har spilt igjennom livet:p Vet man ikke kan tenke sånn, men det er en litt irriterende tanke.

 

Jeg er langt over millionen... :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...