Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg kan en magisk frase som får alle damer til å ville ligge med meg. Men jeg er for lat for å bruke den.

 

Hehe, nå lyver jeg. Jeg er tilbakestående når det kommer til å snakke med jenter. Hadde vært singel og jomfru om jeg ikke hadde hatt Internett eller mobil.

Det verste er at det blir værre med tiden. Hvem hadde trodd?

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Vet du hvor mye det koster å holde et barn i live i afrika?"

 

Ja, jeg gjør faktisk det, 2 norske kroner. Mens jeg betaler 119(inkludert skatt) eller noe slikt for måltid som bare er middag, ikke frokost eller nattmat.

 

 

Fuck off already. Kan dere slutte å bogarte inngangene til butikkene? De står alltid rett utenfor butikker.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Sier seg vel selv. Mange er interessert i mote og sminke. Og disse bloggerne skriver på en måte som er lett å forstå og som når ut til veldig mange lesere.

 

Og jeg trur faktisk ikke at det å drive en suksessrik blogg er så lett som det ser ut.

 

Men, det sagt, så synes jeg de tjener mer enn de fortjener for arbeidet de legger ned. De burde hatt en gjennomsnittlig norsk ufaglært lønn. De gjør tross alt ikke noe veldig nyttig for samfunnet. Men det er vell bare sosialistene i meg som snakker nå. :)

Lenke til kommentar

Norske bloggere skaper da norsk PR og norsk verdivekst.

Om de har laget et lite firma og tar ut fortjenesten i lønn og skatter av dette så bør det være helt greit. Burde de hatt en fast ufaglært lønn der all fortjeneste over denne faste summen burde gått til skattekassa?

 

Tror det er mer sjalusien enn sosialisten i deg som uttalte seg.

Lenke til kommentar

Hvor mye nyttig for samfunnet har du gjort oppgjennom, Skurupu?

 

Det er nok sosialisten i deg det og.

Han jobber jo til og med i utlandet om jeg ikke husker feil:p Snakk om å bidra! (Neia) :)

 

Er enig så det holder. Det er ikke det at de tjener på det som er problemet. De har jo vunnet i livet når de kan leve på den måten. Det er mer det at de faktisk kan leve av det som irriterer. Ganske trist at så mange interesserer seg for noe så meningsløst som en rosa-blogger.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Ja, jeg jobber i utlandt og betaler ikke skatt, men jeg vil påstå at min jobb er mer samfunnsnyttig. Jeg effektiviserer arbeidet til den norske oljebransjen ved å holde IT-systemene deres oppe å gå.

 

Føler meg i hvert fall ganske nyttig.

Deg > bloggerne

 

(hadde du jobbet med å holde bloggene oppe å gå så hadde jeg vært litt mer blandet om det :-P sånn sett opp mot nyttighet)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg og min Filippinske kjæreste skal hjem til Norge for å feire jul og nyttår.

 

Fy satan så mye man må gjennom for å få godkjent hennes visum. Papirmølje uten like. Holdet på å bli gal. Poenget er at Norge er et rikt land, og Filippinene er et fattig land, og vi må overbevise myndighetene om at hun ikke kommet til å stikke av fra landet. Jeg jobber her, og hun studerer på tredje året på college. Vi har livene våre her, burde ikke være så jævlig vanskelig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg og min Filippinske kjæreste skal hjem til Norge for å feire jul og nyttår.

 

Fy satan så mye man må gjennom for å få godkjent hennes visum. Papirmølje uten like. Holdet på å bli gal. Poenget er at Norge er et rikt land, og Filippinene er et fattig land, og vi må overbevise myndighetene om at hun ikke kommet til å stikke av fra landet. Jeg jobber her, og hun studerer på tredje året på college. Vi har livene våre her, burde ikke være så jævlig vanskelig.

Vel, selfølgelig, flesteparten av de som plukker opp damer der nede gjør det kun for å få pult litt. Også skiller kvinnfolket seg fra den norske mannen så fort hun kan etter hun har blitt norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...