Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er TV3 du tenker på nå. Viasat 4 er ikke så ille når det gjelder reklamer. Men se film på TV3? Glem det. Reklame sånn hvert 15. minutt. Drar jo ut filmen i det uendelige. At det går an.

 

Ah, var nok TV3 jeg tenkte på, ja. Se film på TV3? Nei takk.

Lenke til kommentar

Se på noe som helst på tv er helt bak mål. At reklame på tv i det hele tatt blir akseptert er et under for min del. Spesielt når de dytter 2 reklamer inn i 30 minutter. Eneste kanalen som er uten reklame er NRK, men da må man betale godt over 1000 lappen i lisens. Har holdt meg unna tv i sikkert 6 år nå, og jeg kommer aldri å se tilbake.

Lenke til kommentar

Tabbe:

Hadde mobilen med headsettet utenfor. Forsto ikke hvorfor jeg ikke fikk opp volumet. Det var pluggen som ikke var helt i, og der hadde jeg sittet og spydd ut noe teit musikk fra spotify(som ikke var meningen jeg skulle høre) i et halvt minutt mens nabokjerringa satt rett bortenfor gjerdet og hørte. Pokkern som jeg hater sånne glipper :wallbash:

Det der har jeg gjort flere ganger på buss og fly også. Like flaut hver gang.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mer syk enn frisk. Og det suger.

Går på jobb som vikar to-tre ganger så blir jeg smittet av ungene og blir sengeliggende flere arbeidsdager!! Taper MASSE penger på den måten åh så forbanna dritt å bli syk støtt. Kunne tjent det dobbelte om jeg bare ikke var syk flere ganger hver måned i over en uke (avhengig av typen syk) hver gang, med alt fra halsbetennelse til influensa og hengende forkjølelse. Blir så deppa

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Gypsy irriterte seg over innlegget til Myst ved å skrive tøft, du irriterer deg over at han delte sin mening. Jeg irriterte meg over at du overhøvlet en irritasjon over en annen irritasjon. Du irriterer deg nok over at dette irriterer meg og Gypsy irriterer seg sikker over at jeg legger ord i munnen hans. Svært irriterende med irritasjoner.

Lenke til kommentar

Gypsy irriterte seg over innlegget til Myst ved å skrive tøft, du irriterer deg over at han delte sin mening. Jeg irriterte meg over at du overhøvlet en irritasjon over en annen irritasjon. Du irriterer deg nok over at dette irriterer meg og Gypsy irriterer seg sikker over at jeg legger ord i munnen hans. Svært irriterende med irritasjoner.

Nå irriterer du meg.
Lenke til kommentar

Folk som forteller meg hva jeg skal bruke ferien min til. Gjør ditt, gjør datt, reis hit, reis dit. Sier bare "jeg får se", men mener egentlig "fuck off, bitch. Min ferie, min tid."

 

Har ikke merket mye til det, men irriterer når folk spør og legger seg opp i og skal vite hva og hvor du skal i ferien.

 

Etter min mening er det like mye en privatsak, som hva du gjør og hvor du er til vanlig.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

DRM. Derunder Steam. Man kan ikke slå av oppdateringer, og nå kom det en oppdatering som gjorde at spillet ikke vil starte. Burde vært en ulovlig forretningsmodell. Jeg mener det er ulovlig i norge. For det at man har kjøpt noe uten å ha kontroll nok over det til å hindre at selger kommer inn å ødelegger det er et klart urimelig avtalevilkår, noe som er ulovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...