Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste er jo annonsetekstene: "Arkitekttegnet enebolig ... ". Jaha? I motsetning til alle andre boliger som er tegnet av aper?

Tåpelig formulering, men det betyr at arkitekten har tegnet et unikt hus for akkurat det stedet. I motsetning til vanlige ferdighus, som tegnes én gang og så setter de opp like der de finner tomter.

Lenke til kommentar

Virker som om alle jeg kjenner litt blir eiendomsmeglere. Er det en bransje med stor vekst?

Nei, markedet for eiendomsmeglere i Norge er svært vanskelig. Eksperter fraråder yrket/utdanningen - nettopp fordi det kan ta flere år og få jobb. Mange reiser til utlandet i håp om jobb fortere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

All dritten livvaktene til Elvis får.....å være hans livvakt var ikke bare bare : være parat 24/7 for 400$/uka så det er bare tull at det var lukrativt. Ventinga på at sceneteppet skulle gå ned etter konserten mht drapstrusler og bare tanken på at noen kunne skyte , 100-vis av folk som kunne storme scenen osv.....de var underbetalt om noe.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg:

 

- Folk som retter på grammatikken min.

- Bilister som ikke stopper når jeg klart og tydelig viser at jeg skal over veien.

- Sure bussjåfører

- "Slik skal menn behandle damer"-artikler

- Romfolk som kommer med koppen sin oppi trynet mitt

- Moren til en kamerat av meg som legger ut alt på FB. Sånn som "nå må jeg skryte av meg selv igjen. Har lagd middag, vasket stua, ryddet, tørket støv"... Altså, hvem faen er det som ikke rengjør huset sitt?

- Folk oppi 50-åra som kaller venninnene sine for "snuppah", "zøta", og som gir hverandre en "stor koz til znuppah si <3 <3 <3"

 

Og mye mer. :)

Endret av m20k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...