Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Folk som endrer seg over natten.

 

Ja spesielt sånne som endrer seg etter hvem som er til stede eller ikke. Typisk med en som står og prater med deg i en god tone, så dukker det opp noen andre, og han endrer til å snakke mot deg og være uenig i det han var enig i for litt siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke.

Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det?

Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang.

Lenke til kommentar

God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke.

Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det?

Jeg mener nei. Tilbud må være relativt til førpris. Imidlertid er det bare testet på tilbud der det er nedsatt i prosent eller kroner og øre.

 

Lenke til kommentar

God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke.

Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det?

Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang.

Kjøp 3 for 2 og du har en stund. Da får du til nesten vanlig pris.

Men det er utrolig teit sånn de gjør det. Men mange kunder ser bare "oi 3 for 2, billig billig" og går for det, derfor fortsetter de med det.

Lenke til kommentar

God gammeldags fiskegrateng fra Findus på Rimi. Alltid betalt rundt 28 kr for en pakke.

Denne uken var det tilbud, 3 for 2. Skal fortsatt bare ha en pakke og hva er prisen? Ca 45 kr!! Seriøst!? Har de lov til det?

Kjøpte svette vårruller i protest og spiste de selv om jeg ikke likte de engang.

For to-tre måneder siden hadde de tilbud på "thaicubes", "4 for 100".

Én kostet 26-27kr...

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...