Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

 

Det er ekstremt lett å sitte foran PCen sin å si sånne ting. Jeg vedder en femmer på at du hadde pissa på deg, feiget ut og løpt din vei i det du ringte politiet.

 

Han hadde garantert ikke turt å ringt politiet engang.

 

 

 

Skjønner at dere ser det sånn, siden det er vel det dere hadde gjort.

 

Jeg har vært i mange fight or flight situasjoner før, har aldri stikki av.

 

 

 

 

Haha! OK!

 

Tro hva du vil.

 

Men jeg hadde gjort hva som helst for å stoppe det. Mens du hadde gjort nada. Det gjør deg til en forferdelig person.

 

Ja, vi skjønner at du er mannelig, og tøff som toget. Samt en hvit ridder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg begynner å bli lut lei av folk som ikke viser meg respekt.......f.eks en drittsekk av en kamerat som gang på gang har brutt avtaler , sitter der neddopet som en ynkelig jødehomo , "Jeg er så trøtt".......skal faen ta meg slå deg i hodet eller i brøstet slik at du hyler som en stukken gris.......kanskje du våkner opp da , din forpulte faen. Mest lyst til å stappe mobiln hans ned i halsen slik at han blir blå i trynet........

 

Hvis han er så jævla neddopet så kanskje de skal ta i fra han den motoriserte rullestolen for hvis han er så sløv så skal han IKKE være ute i trafikken !!!

 

Så ler han en kamerat opp i ansiktet mht holde avtaler......bare PRØV å gjør det samme med meg så skal jeg slå deg hardt i brøstkassa , ynkelige ned-dopa usling !

 

"Vi skal dra på tur en dag , det kommer en dag".......hvorfor i helvete skal jeg stille opp når du oppfører deg som et jævla rasshøl & bryter avtaler , blir så forbanna at det er like før jeg smeller til deg hvis jeg ser deg !!!!

 

Og den drittkjerringa av en kjæreste , jeg driter hva hun sier......det er det som er avtalt som gjelder , at hun har problem med den andre dama som har besøkt deg , det driter jeg fullstendig i og er helt irrelevant mht avtalen......en avtale er en avtale , punktum.

 

Jeg driter i at hun ikke liker å se film , hun har oppmerksomhet som en mygg uansett......det er ikke filmene det er noe i veien med men henne som ikke gidder å bruke en kalori mht følge plottet.

 

Hadde du hatt antydning til baller så hadde du sagt i fra men du er og blir en ynkelig tøffel (noen som husker Ulf i Karl & Co.......nuff said)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

sitter der neddopet som en ynkelig jødehomo , ...

 

Nå ble jeg nysjerrig: Sitter jødehomoer på en spesiell måte når de er neddopet?

 

bare PRØV å gjør det samme med meg så skal jeg slå deg hardt i brøstkassa , ynkelige ned-dopa usling !

 

 

Det finnes angivelig en formel som forteller sannsynligheten for at et menneske er tøffe både på internett (X) og i virkeligheten (Y). Den lyder omtrent X=1/Y.

 

Men det gjør sikkert godt å få sagt det... :thumbup:

 

Geir :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Så hvorfor er du venn med denne "jødehomsen", når du ikke klarer å fordra jøder og homser. Kanskje like greit at han kansellerer avtaler mht ditt hat mot de to.

 

Det er ikke så lett å forlate venner. Og man skal vel ikke gjøre det så lett heller?

 

Lenke til kommentar

Fordi det er et historisk sted. Det har vært kloster, rettersted for ladejarlene, festning og befestet av tyskere. I disse dager er det et yndet utfartssted for barnefamilier, turister og andre fra Trondhjem og omegn. Bygdeungdomslaget har teaterforestillinger der, og det er et vakkert og rolig sted, uansett om det er en varm sommerdag hvor gressvollene er befolket med badefolk og engangsgriller, eller om stormene pisker havsalt over de gamle murene og inn i fangehullene, hvor blant andre Peder Schumacher Griffenfeld satt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...