Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hyperio, du jobber i Dagbladet ikke sant? Kan du forklare hvorfor bilder blir strukket ut som det her hele tiden? Har vært sånn i flere år og det ser jo helt latterlig ut.

Vet ikke hvor du har det fra at jeg jobber i Dagbladet, men så tar jeg ikke mye fra deg seriøst heller. :p

 

Men aner ikke, tror du må ha nå sær settings et sted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvorfor jeg trodde du jobbet i Dagblad iom det tydeligvis er feil. Det ødela virkelig vitsen min om intriger hos Dagblad fra da du skrev noe om en sjef du irriterte deg over i går/forgårs. :(

 

Får finne ut hvilken instilling det er som gjør det, for jeg har hatt det sånn over flere installasjoner i flere år.

Lenke til kommentar

Folk som tar med seg 10 søppelsekker med tomflasker på butikken for å pante irriterer meg grenseløst. Hvorfor ikke gjøre som normale mennesker og pante flaskene dine etter hvert? I stedet for å lage en jævla kø som hadde vart i 3 kvarter om jeg ikke hadde gitt faen og gått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som tar med seg 10 søppelsekker med tomflasker på butikken for å pante irriterer meg grenseløst. Hvorfor ikke gjøre som normale mennesker og pante flaskene dine etter hvert? I stedet for å lage en jævla kø som hadde vart i 3 kvarter om jeg ikke hadde gitt faen og gått.

Fordi det er jævlig stress å gå rundt å pante hver eneste flaske man kjøper? Mye bedre å samle det opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En kjøper som jeg solgte Beats Studio headsettet mitt til. Han tror de er fake (men de er 100% ekte) og vil ha pengene tilbake og sende headsettet i retur.

Kommer fram med sider som viser hvordan de ekte ser ut og sier mine er fake, men jeg kommer fram med andre sider som viser klart at de er ekte. Han babler om flere versjoner osv osv.

 

:nei2:

Lenke til kommentar

En kjøper som jeg solgte Beats Studio headsettet mitt til. Han tror de er fake (men de er 100% ekte) og vil ha pengene tilbake og sende headsettet i retur.

Kommer fram med sider som viser hvordan de ekte ser ut og sier mine er fake, men jeg kommer fram med andre sider som viser klart at de er ekte. Han babler om flere versjoner osv osv.

 

:nei2:

Vel, kan ikke forvente noe særlig annet av folk som kjøper Beats. :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...