Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg flyttet til nyleiligheten der jeg hadde null tilgang til tvkanaler var jeg meget skeptisk, tre månder inn så priser jeg meg lykkelig for at jeg slipper dårlig norsk tv og reklamepauser.

 

Det var nøyaktig det samme jeg fant ut, da jeg flyttet ut for 5 år siden. Jeg har ikke hatt TV siden da, og jeg savner det heller ikke. Den eneste norske kanalen som det er mulig å se på er NRK, og den ligger uansett gratis på nettet.

Lenke til kommentar

Varsel om innkalling til førstegangstjeneste -.-

Jeg er 22 for faen alle kompisene mine som skulle inn har vært inne mens jeg var igjen hjemme uten venner en stund, samt at jeg fikk brev etter sesjon om at jeg ikke var vernepliktig.... FML

Er bare å si at du ikke vil så slipper du.

Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Irriterer meg at borettslaget jeg bor i har så få innvendige parkeringsplasser. Fattern har den ene plassen per husstand og jeg har 2 biler som må stå ute og må skrape og shiet.

 

ja, det kan jeg tro er kipt, jeg har ikke bil :p men har allerede garasjeplass til en :D (men det blir vel tideligst om 2 år ) :D:D:D

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Så de nye colaflaskene i butikken idag, de av myk plast.

 

Fant heldigvis en vanlig en også

 

Alle coca cola flasker blir byttet til tynn plast nå. Så de slipper du ikke unna neste måned. Er et helvete å jobbe i butikk nå også, da de ikke kommer i kasser, men i plast og det blir jævlig mye plastpant som gjør at man må tømme den helvetes posen i pantemaskinen hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...