Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Ei på jobb som har blitt midlertidig sjef. Har aldri hatt noen problemer med henne, er egentlig ei herlig dame. Men i dag klikket hun på meg, hun mente jeg ikke gjorde jobben. Jeg jobber selvstendig og er "over alt", men jeg gjør noe hele tiden.

 

Så; fuck you I won't do what you tell me!

 

 

Men det er ikke jeg som er forever stucked på den sjappa, det er "sjefen". Gjør meg jo egentlig glad bare å tenke på. Så får hun bare få utløp for mindreverdighetskompleksene sine. :)

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ei på jobb som har blitt midlertidig sjef. Har aldri hatt noen problemer med henne, er egentlig ei herlig dame. Men i dag klikket hun på meg, hun mente jeg ikke gjorde jobben. Jeg jobber selvstendig og er "over alt", men jeg gjør noe hele tiden.

 

Så; fuck you I won't do what you tell me!

 

 

Men det er ikke jeg som er forever stucked på den sjappa, det er "sjefen". Gjør meg jo egentlig glad bare å tenke på. Så får hun bare få utløp for mindreverdighetskompleksene sine. :)

intriger på arbeidsplassen hos dagblade

Lenke til kommentar

Jammen hallo da. Det er ikke bare å skaffe seg venner. Sånn var det når man løp rundt på stranda om sommeren som liten, men ikke nå lenger. Som voksen er det utrolig vanskelig å skaffe seg venner. Syns jeg ihvertfall. Jo eldre man blir, desto vanskeligere blir det å få nye venner.

 

Jeg er ikke særlig sosial, men det kommer nettopp av at jeg ikke har noen venner. Stikker ikke inn på et tilfeldig utested og begynner å snakke med folk.

Hvis du tar nok beroligende og angstdempende funker det godt.

 

Jeg har tatt kontakt/svart på meldinger til folk etter jeg ble satt på medisiner. Før slo jeg bare telefonen på lydløs. Og dreit i å svare døra hvis noen var utenfor. Er jo litt morsomt å være ute også, hvis man er rolig nok, altså.

Lenke til kommentar

Brony?

 

 

Faen så irriterende! Du lager par knekkebrø til kvelds og setter deg foran TVen for å se på noen amerikanske serier uten tekst.

Knekkebrøda lager så jævli lyd i kjeften at man ikke kan høre driten av det som blir sagt på TV. Ender opp med å sette på pause og knaske på knekkebrøda mens jeg ser utover stua.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...