Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jeg bruke anti-skid?

Du kan prøve uten. Se nederst ved dette innlegget.

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

 

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

 

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

Anti-skid er heftig juks, da. Prøv uten og se hva slags tid du får da, så skal jeg bli med på utfordringen din. :p

Done deal. Prøver uten, så får vi se hva tida blir, og ikke minst hvordan bilen oppfører seg. Kommer med resultater til helga. Du får prøve deg enn så lenge. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Nå ligger denne Furai'en dere snakker om i online collectors hos meg.. Er det noe jeg ubetinget bør slå til på, vil den f.eks duge i like the wind? Er den brukende til noe annet? Ingen specs er nevnt..

Ligger også en NOMAD diablo gt-1, utfra hestekrefter og annet kan det se ut som den vil være nyttig i JGTC seasonal - noen som har prøvd den?

Lenke til kommentar

Furaien vinner du et eller annet løp (husker ikke hvilket). Jeg brukte den i et par løp bare for moro skyld og husker den som meget god og at den lå klistret på veien. Om det er mye tuningpotensiale i den husker jeg dessverre ikke, men jeg tviler på at du vil ha sjanse til å vinne Like The Wind med den. Kjøp heller Formula Gran Turismoen. Den kjører fra det meste. Vill akselerasjon og høy toppfart, i tillegg svinger den som en gud. Jeg holdt 370km/t (minus noen km/t i de skarpeste svingene) på Indianapolis (Indy 500)-banen (eller var det kanskje Daytona?).

Lenke til kommentar

En god del av bilene som ligger til salgs på Online markedet kan du vinne på både A-spec og B-spec, eller tilsvarende biler. Brukte feks Castrol TOM'S Supra '97 til JGTC løpet.. vant lett. og Furaien funker fint på Like The Wind. Den vinner du på B-spec MX5 serien.

Lenke til kommentar

Skal si det var en overgang å gå fra seasonal eventen med Mitsubishi i-MiEV til Sebastien Vettel Challenge og X2010. Den bilen der er jo helt vill. Forøvrig tok det meg 1 time å i det hele tatt komme i mål. Sikkert på forsøk nr 23985092850928. Og da var tiden så latterlig dårlig i forhold til kravene at jeg ble disket. Nei, denne challengen ser jeg ikke for meg at jeg blir ferdig med -- noen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...