Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Æsj, jeg likte ikke Mazda Furai.

Skulle kjøre Japanese championship, og det var nitrist. Prøvde riktignok bare en sving, men for min del funket Skyline mye bedre.

 

Now to the question.. Trengs/funker Furaien på like the wind?

 

Jeg brukte den på "Like the Wind". Gir kassa må stilles riktig, så greier du så vidt Indy banen. Den andre går en del lettere.

 

 

Noen som hadde gidda å sendt meg en Pickup? Umulig å finne:P PSN er AvholdsFar

 

Det ligger 2 stk i Online Dealership, eller hva den heter igjen.

Har brukt begge de bilene, og den SSR'03 var den beste av dem når de er trimma.

 

Bilene der blir nok byttet vekk om ett par dager når seasonal tiden går ut. Sitter å B-specer for å få råd til Chaparrall bilen til 14.x mill før den blir borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

endelig! klarte nascar nordsløyfa eventen etter 33 forsøk... sånn cirka... synes spillet sånn generelt har grei vanskelighetsgrad, selv med vanlig kontroller... sleit litt med noen av de special eventene og nå den nordsløyfe /nascar greia, men men...

veldig fornøyd med season eventene da de booster både level og credits! har nå level 24 og maange premium biler uten å ha hatt behov for å kjøre ett løp to ganger.

 

et spørsmål - levlinga tar uansett tid så har ikke fått prøvd meg på endurance løpene enda. når dere sier 24 timers løp, mener dere da 24 timer kjøring? husker de andre GT spillene (har dog ikke spilt GT4) hadde 2 timers løp og synes det var leeeeenge. Om jeg skal okkupere både ps3 og tv et helt døgn blir det krise i heimen

 

favoritt bil så langt må være gallardo'n med tett under 700 gamp. ligger som limt på veien. artigste bil er uten tvil viper'n som jeg har puttet 650 hk i :D

Lenke til kommentar

Noen som hadde gidda å sendt meg en Pickup? Umulig å finne:P PSN er AvholdsFar

 

Det ligger 2 stk i Online Dealership, eller hva den heter igjen.

Har brukt begge de bilene, og den SSR'03 var den beste av dem når de er trimma.

 

Bilene der blir nok byttet vekk om ett par dager når seasonal tiden går ut. Sitter å B-specer for å få råd til Chaparrall bilen til 14.x mill før den blir borte.

 

Chaparral 2j? Den vant jeg på et eller annet, antakeligvis en gift card greie, brukt den mye, spinnvill bil! Visste ikke at var så dyr, ikke helt sikker på om jeg synes den er verdt så mye...

Lenke til kommentar

 

 

favoritt bil så langt må være gallardo'n med tett under 700 gamp. ligger som limt på veien. artigste bil er uten tvil viper'n som jeg har puttet 650 hk i :D

 

Bruker selv Murciélago ganske ofte, som nå har 840 hk. Men digger å kjøre Vipern ja. Sparer opp til Enzo nå. Spørs om det blir en like artig bil å kjøre. Prøver meg på Bugatti Veyron også, men sliter voldsomt med den turneringen du må ta for å få den. Gahr.

Lenke til kommentar

et spørsmål - levlinga tar uansett tid så har ikke fått prøvd meg på endurance løpene enda. når dere sier 24 timers løp, mener dere da 24 timer kjøring? husker de andre GT spillene (har dog ikke spilt GT4) hadde 2 timers løp og synes det var leeeeenge. Om jeg skal okkupere både ps3 og tv et helt døgn blir det krise i heimen

 

Det varer 24 timer ja! Har kjørt le mans 24 timer i B Specen, men det lengste jeg har kjørt i A Spec er 9 timers løp. det er SLITSOMT! :(

Lenke til kommentar

what? slite på den?

kan du ikke bare bruke Gallardoen da?

 

Edit: til gumpen altså

 

Jeg bruker Murcielago med 840 hester. Det er ikke det med at jeg "sliter" å dra fra de, men et lite feilskjær så ligger McLaren F1 og Audi R8 rett i ræva på meg. Har klart 2 av 5 baner nå. Så skal nok klare det. Er bare ikke like lett som alt det andre jeg har prøvd:)

Lenke til kommentar

 

Bilene der blir nok byttet vekk om ett par dager når seasonal tiden går ut. Sitter å B-specer for å få råd til Chaparrall bilen til 14.x mill før den blir borte.

Er du litt heldig kan du få 2Jen på gift ticket lvl 21 (både A og B-spec så du har to sjanser ;) ).

 

 

Fader, ligger en Nissan Gran Turismo Skyline GT-R (pace) '01 ute på bruktmarkedet nå. MED blålys :dribble:

Men koster 100k, og har ikke bruk for den :thumbdown:

Er det en bil du har lyst på for å leke litt med så burde du bare kjøpe den. Aner ikke hvor langt du har kommet, men om du synes 100k er mye så vil jeg anta at du ikke har spilt så lenge. Når du kommer litt uti spillet så kommer du til å le av 100k :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...