Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehehehe, men den er stilig likevel!

Digger vingen som fyker opp og ned :whistle:

 

Jeg har falt helt for skyline r34 99'. Fy flate for en bil.

 

Mangler historic. Skal ikke spørre om link eller noe, for den har jeg allerede, men hvilken bil har folk brukt? Bare toyota 7?

 

Edit: hehe, faktisk det han holdt på meg og fullførte, vil jeg tro..

Endret av feggy
Lenke til kommentar

Er på lvl 18, så har jo endel løp jeg kan farme litt penger på : p Men sitter kun med 470k atm :dontgetit:

Kjørt noe seasonalløp? Der vinner du MAAASSE penger. Riktignok må du kjøpe en spesifikk bil til hvert løp, men etter at du fjerna restriksjonene så er de meget lette å vinne.

Hadde jeg hatt noe annet enn mobilt bredbånd, så ville jeg gjort det : p

Lenke til kommentar

bah, ser noen har flaks å få 2J race car på lvl 21 gift ticket her. jeg fikk "bare" en nascar, selfølgelig dagen etter at jeg bestemte meg for å kjøpe en pga seasonal events.

 

forøvring en grei event. satte på racing soft dekk og gjorde et par små justeringer så ble det gull på første forsøk med en sikekrlig snurr.

Lenke til kommentar

noen som kan forklare meg hvorfor man kan ha flere b spec sjåfører fra lvl 5 uten å kunne kjøre begge i samme løp? har ikke spilt så mye b spec enda og har jo lyst å levle den jeg har kjørt til nå...

 

Du kan det i senere løp.

Endret av Kris
Lenke til kommentar

Har ikke GT5 foran meg for øyeblikket, og har ikke prøvd season events. Men funker det på nesten samme måte som en lisens? Kjører på en viss tid som er gull, og vips noen hundre tusen i gevinst?

 

Nei, du kjører mot andre. Men de nyeste er veldig lette.

Alle er veldig lette etter at de fjerna restriksjonene. Jeg satt i 2-3t med det forbanna Focus-racet, klarte det endelig til slutt og våkna dagen etter til at alle restriksjoner på dekk, HK, vekt var fjerna. Litt bittert.

 

 

noen som kan forklare meg hvorfor man kan ha flere b spec sjåfører fra lvl 5 uten å kunne kjøre begge i samme løp? har ikke spilt så mye b spec enda og har jo lyst å levle den jeg har kjørt til nå...

Så du fikk svar, men et tips: Ikke surr med å bytte på sjåførene så alle kommer litt opp i level. Fokuser heller på EN fyr (da naturlig nok den første du "ansetter"). Jeg gjorde den tabben å spredde XPen utover og nå har jeg 4 sjåfører med et gap på 5 nivåer fra hverandre noe som resulterer i at selv han beste er rimelig udugelig og har problemer med å vinne noen race som jeg hører at andre har cruisa gjennom uten å titte på skjermen engang.

bah, ser noen har flaks å få 2J race car på lvl 21 gift ticket her. jeg fikk "bare" en nascar, selfølgelig dagen etter at jeg bestemte meg for å kjøpe en pga seasonal events.

 

forøvring en grei event. satte på racing soft dekk og gjorde et par små justeringer så ble det gull på første forsøk med en sikekrlig snurr.

Har hørt at noen spekulerer i å save før de redeemer gift ticketen. Får de noe dritt så henter de frem den gamle savefilen igjen, men har ikke hørt om den er forhåndsbestemt fra du får den eller om det endrer seg fra gang til gang.

 

Så du får pallplassering? :p

Du får penger opp til den plasseringen du havner på. Kommer du på 5. så får du alle premiene under og opptil 5. Kommer du så på 1. neste gang så får du alle premiene fra 1. til og med 4. (men du får ikke penger for å kommer på like plassering neste gang. To 5. plasser på rad gir deg ikke noe mer enn første gangen du kjørte).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...