Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Nascar løpet på Nürbürgring var ikke lett :p

Den ga jeg fort opp, hadde ikke nubbesjans til å komme forbi mer enn en eller to..

Jeg må med nederlag innrømme at jeg sliter mot AI når jeg kjører på helt like vilkår, altså ikke får lov å kjøre med ekstra tuning. Går som regel greit når man snakker fellesstart, da kommer jeg forbi dem i de første svingene, og kan holde dem bak. Men rolling start på 12 plass, det går dårlig.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nascar løpet på Nürbürgring var ikke lett :p

Den ga jeg fort opp, hadde ikke nubbesjans til å komme forbi mer enn en eller to..

Jeg må med nederlag innrømme at jeg sliter mot AI når jeg kjører på helt like vilkår, altså ikke får lov å kjøre med ekstra tuning. Går som regel greit når man snakker fellesstart, da kommer jeg forbi dem i de første svingene, og kan holde dem bak. Men rolling start på 12 plass, det går dårlig.

 

Snakker vi det løpet som var i Season eventen? I så fall så var vel den ganske grei skuring hvis man kjøpte soft-dekk og tuna ned girkassa, satte girkassa på ca 360 tror jeg, da sperra den såvidt helt på slutten av langstrekket, men tror jeg tjente på det gjennom hele løpet...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Starta ikke på season event 2 før i går, og tok nascar etter noen forsøk, nest siste forsøk tok jeg ledelsen rett før den lange sletta, 2. plassen ligger rett bak meg i høyere fart, også begynte jeg å bremse litt og idioten kjørte inn i meg så jeg snurra rundt og fikk en 5. plass :/ Men så vant jeg neste race med 10 sekund, så da gikk det greit :)

Lenke til kommentar
Nascar løpet på Nürbürgring var ikke lett :p

Den ga jeg fort opp, hadde ikke nubbesjans til å komme forbi mer enn en eller to..

Jeg må med nederlag innrømme at jeg sliter mot AI når jeg kjører på helt like vilkår, altså ikke får lov å kjøre med ekstra tuning. Går som regel greit når man snakker fellesstart, da kommer jeg forbi dem i de første svingene, og kan holde dem bak. Men rolling start på 12 plass, det går dårlig.

 

 

Tror det tok 1,37 min før jeg kom forbi den første bilen, men etter et par prøving og feiling, så gikk det glatt. Bare å være fin på kontrolleren og fin tune til de grader Nascar bilen. Er kanskje det vanskeligste og artigste løpet jeg har hatt på hele spillet.

Lenke til kommentar

Ja, du må bruke samme bil. Anti-skid på og ABS på en samt racing medium. :)

Hvordan er det ellers med oppgraderinger?

Ellers kjørte jeg Nürburgring på 7.06.406 med SLS AMG i går. Racing medium. Gud for en bil. :)

Kunne noen prøvd seg på denne? Vil gjerne vite hvordan jeg ligger an. Arcade -> Time trial. Gi tilbakemelding. :)

Jeg antar at det er snakk om SLS AMG '10? Med full tuning (tror jeg hvertfall. Har like under 840HK) klokka jeg inn på 6.49.745. Tror ikke jeg ville klart veldig mye bedre, men kanskje om jeg fikk en bil med perfekt oppsett av en med litt mer peiling enn meg :p

 

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

 

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

 

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

Lenke til kommentar

Nye biler i online collector's dealership :)

 

Korrekt! og her er oversikten:

 

New Online Dealership:

 

SSR '03

Countach LP400 '74

Woodone Tom's Supra '03

Denso Sard Supra GT '00

Arta NSX '00

Takata Dome NSX '03

Calsonic Skyline '00

Xanavi Nismo GT-R '03

Motul Pitwork Z '04

Nomad Diablo GT-1 '00

Furai Concept '08

Formula GT

 

Endte med at jeg kjøpte Denso Sard Supra GT, Calsonic Skyline, Xanavi Nismo GT-R, Nomad Diablo GT-1 og Arta NSX :xmas:

Lenke til kommentar

Ja, du må bruke samme bil. Anti-skid på og ABS på en samt racing medium. :)

Hvordan er det ellers med oppgraderinger?

Ellers kjørte jeg Nürburgring på 7.06.406 med SLS AMG i går. Racing medium. Gud for en bil. :)

Kunne noen prøvd seg på denne? Vil gjerne vite hvordan jeg ligger an. Arcade -> Time trial. Gi tilbakemelding. :)

Jeg antar at det er snakk om SLS AMG '10? Med full tuning (tror jeg hvertfall. Har like under 840HK) klokka jeg inn på 6.49.745. Tror ikke jeg ville klart veldig mye bedre, men kanskje om jeg fikk en bil med perfekt oppsett av en med litt mer peiling enn meg :p

 

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

 

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

 

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

 

Må jeg bruke anti-skid?

Lenke til kommentar

Jeg antar at det er snakk om SLS AMG '10? Med full tuning (tror jeg hvertfall. Har like under 840HK) klokka jeg inn på 6.49.745. Tror ikke jeg ville klart veldig mye bedre, men kanskje om jeg fikk en bil med perfekt oppsett av en med litt mer peiling enn meg :p

 

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

 

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

 

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

Du sa aldri hvor du plukka bilen fra ;-) Du kan ta med hvilken som helst av dine egne biler til Arcade om du har lagt den i "Favorites" i garasjen din. Får prøve meg igjen med den kjipe utgaven da :p Nå husker jeg ikke hvor mye HK den bilen har originalt, men da så plutselig ikke tiden din så verst ut lenger (grunnen til at jeg sier det er fordi jeg ikke vil anse meg selv som spesielt god). Man kan også gå på Practice i GT Life menyen og kjøre de samme banene (eller åpner man kanskje opp flere baner etterhvert?). Det har jo ikke stort å si, men da slipper man hvertfall å legge til biler i Favorites og gå ut av GT Mode for å komme til den spesifiserte banen.

 

Inspirert av din utfordring startet jeg en tråd på et annet forum med slike type race i tankene: GT5 Showdown. Du får ta en titt der om du er interesert.

Lenke til kommentar

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

 

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

 

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

Anti-skid er heftig juks, da. Prøv uten og se hva slags tid du får da, så skal jeg bli med på utfordringen din. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...