Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som kan forklare meg hvorfor man kan ha flere b spec sjåfører fra lvl 5 uten å kunne kjøre begge i samme løp? har ikke spilt så mye b spec enda og har jo lyst å levle den jeg har kjørt til nå...

 

Når du kommer til Extreme så kan du i enkelte løp bruke 2-3 sjafører. Og det samme når du kommer på Endurance.

 

Kan gi det ett meget lurt tips. Bruk kun 1 sjafør til du kommer opp på level 25, og får Endurance. Når du får det første løpet. Så lager du en ny sjafør. Lar han kjøre det løpet alene. Vips så er han level 20 på ett løp.

 

Strenght og Mental Physics som er på dem har ingen verdens ting å si. Men en level 0 sjafør med Formula GT bilen på Endurance, så vant han ekstremt lett, selv om Strenght og Mental var brukt opp på runde 4 av 60. Setter du flere på endurance, så ikke sett Pit Strategy på noe % av dette. Man kan gjøre det, slik at de bytter når det er igjen 10% eller hva annet man ønsker. Bare la dem kjøre. De bytter automatisk dekk selv når de blir slitte, eller været endrer seg. Når man bruker flere sjafører, så ser det ut til at de får likt med Exp poeng, og på Endurence så er det veldig mye.

 

Jeg kjørte Indy banen på 200 runder med 4 sjafører med Formel bilen, og satte Pit Strategy til 10%, da lå jeg på 5 plass etter 170 runder, med over runden bak de første bilene. Dette fordi de pitet så ofte. Greide å vinne med guideing. Kjøre samme løpet igjen, og ingen Pit Strategy, og vant løpet med hauger av runder.

Lenke til kommentar

Ellers kjørte jeg Nürburgring på 7.06.406 med SLS AMG i går. Racing medium. Gud for en bil. :)

Kunne noen prøvd seg på denne? Vil gjerne vite hvordan jeg ligger an. Arcade -> Time trial. Gi tilbakemelding. :)

 

Med samme bil? Kjørt den ned i 6:40, men husker ikke hvilken bil jeg gjorde det med.

 

Gud, b-spec er egentlig veldig kjedelig, men orket ikke tanken på formel 1 championshipet, altfor mange runder, måtte finne på noe annet

Lenke til kommentar

Nummer 2 avsluttes 13.1, kl 04.00. Så det er nok i natt ja.

Da husket jeg feil. Trodde det var om 10 dager. Men da kommer det kanskje nye i natt, da. Sist gang kom det nye før de andre forsvant.

 

Sjekket nettopp, og da fant jeg ut at vi snakket om forskjellige seasonal events. Jeg mente nummer #3, ikke #2. Nummer #3 går ut 20. Januar.

Lenke til kommentar

Ellers kjørte jeg Nürburgring på 7.06.406 med SLS AMG i går. Racing medium. Gud for en bil. :)

Kunne noen prøvd seg på denne? Vil gjerne vite hvordan jeg ligger an. Arcade -> Time trial. Gi tilbakemelding. :)

Jeg antar at det er snakk om SLS AMG '10? Med full tuning (tror jeg hvertfall. Har like under 840HK) klokka jeg inn på 6.49.745. Tror ikke jeg ville klart veldig mye bedre, men kanskje om jeg fikk en bil med perfekt oppsett av en med litt mer peiling enn meg :p

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaa! Seasonable events #4 er ute!

 

Her er litt info folkens:

 

Deep Forest - 5 lap - Mitsubishi i-MiEV - 300.000CR & 30000EXP

Grand Valley - 5 lap - Volvo C30 R-Design - 450.000CR & 50000EXP

Daytona Road Course - 5 lap - Dodge Challenger SRT8 - 500.000CR & 60000EXP

Nurburgring Nordschelife - 1 lap - VW Golf - 750.000CR + 90000EXP

High Speed Ring - 8 laps - JGTC / SUPER GT - 1.500.000CR + 120000EXP

 

Totalt med CR -> 3.500.000CR

Totalt med EXP -> 350.000EXP

 

Ser ut som det er nok engang bare satt requirments til bil og ikke noe av antall hester, dekk osv.

 

Da sier jeg lykke til :)

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaaa! Seasonable events #4 er ute!

 

Her er litt info folkens:

 

Deep Forest - 5 lap - Mitsubishi i-MiEV - 300.000CR & 30000EXP

Grand Valley - 5 lap - Volvo C30 R-Design - 450.000CR & 50000EXP

Daytona Road Course - 5 lap - Dodge Challenger SRT8 - 500.000CR & 60000EXP

Nurburgring Nordschelife - 1 lap - VW Golf - 750.000CR + 90000EXP

High Speed Ring - 8 laps - JGTC / SUPER GT - 1.500.000CR + 120000EXP

 

Totalt med CR -> 3.500.000CR

Totalt med EXP -> 350.000EXP

 

Ser ut som det er nok engang bare satt requirments til bil og ikke noe av antall hester, dekk osv.

 

Da sier jeg lykke til :)

 

Er de like enkle som Bonus race #3 ?

For de var festlig enkle i forhold til #1 og #2. Nascar løpet på Nürbürgring var ikke lett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...