Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nitrist. Den siste på seasonal. Which car, which car?

Jeg brukte Nakata Dome NSX som jeg vant i et eller annet løp (er lvl 26 på A og 29 på B så det er noen å velge i, men du finner det sikkert ut ved hjelp av Google). Eller så hører jeg at folk har brukt Toms Supra (en bil jeg også har vunnet). Selv med girkassa stilt litt lavt så vant jeg med 30 sek. Får du tak i en decent bil er det et enkelt løp på en enkel bane.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

...

...:xmas:

...

 

Nå...Hvordan går det? :xmas:

 

...

Joda, greide den nå istad! :) Men den er rett å slett j*vlig irriterende! Hadde en der jeg faktisk kom til runde to ( :ohmy: ) og begynte og dra innpå, så komm den gul-beige driten å dulter meg inn i en kjegle og får meg diskvalifisert.. :nei: Men har den nåda! I helt siste sving, Gambon tror jeg, så lå jeg på første plass og skalv i beina og tenkte: "Okei, èn sving igjen! Ikke fail nååÅÅ!!" Også begynner jeg og skli ut i SISTE sving. Både jeg, kontrollen og stolen lente oss heelt til venstre på den og GUD, og glad jeg var for at jeg ikke ble diska! Da hadde jeg nok ikke hatt noe TV lenger.. :ermm:

Endret av ListeKlovnen
Lenke til kommentar

Vi snakker A-pec her, Veritas? For skikkelig xp/min, grind heller Indy'n på American Muscle på Exreme. LANGT høyere enn de fleste endurance-løp. 117k løpet eller deromkring hvis jeg husker riktig. Kjører B-spec Lup Cup for øyeblikket. Tullingen som laget en grind-liste har selvfølgelig lasta opp til Photobucket, så bandwith exceeded.

Lenke til kommentar

flate... 3.de gangen på rad bob snurrer på sjette og siste runde etter å ha hatt en god ledelse gjennom hele suzuka... er det mulig å kutte lønna hans? kanskje true med knekte fingrer?

 

Hvis det er siste sjikanen, så må du starte å roe han ned på starten av langstrekket før, ut av siste 180 graders sving. Eller enda tidligere hvis haner på den røde delen.

Lenke til kommentar

gikk tilslutt... satte på en bakspoiler og ga bilen litt mer marktrykk... prøver egentlig å innvolvere meg minst mulig når han kjører da jeg har en lei tendens til å stresse stakkars bob... gir beskjed om knallstart og lar han finne ut selv hva han må gjøre resten av løpet... har 27 av 31 mulige til nå. når det er sagt har jeg kun lvl 11 så kan nok godt hende jeg må endre taktikk snart.

Lenke til kommentar

gikk tilslutt... satte på en bakspoiler og ga bilen litt mer marktrykk... prøver egentlig å innvolvere meg minst mulig når han kjører da jeg har en lei tendens til å stresse stakkars bob... gir beskjed om knallstart og lar han finne ut selv hva han må gjøre resten av løpet... har 27 av 31 mulige til nå. når det er sagt har jeg kun lvl 11 så kan nok godt hende jeg må endre taktikk snart.

 

Hvor endrer man marktrykk osv, hvis man har vinge på?

Lenke til kommentar

Mer downforce på bakhjulene = mer grep.

Downforce på bakhjulene er jo det vingen er ment for. Han lurte på hvordan han justerte det.

 

Znaky: Gå inn på car settings (enten fra garasjen eller før et race), gå på den øverste menyen (Body?), der kan du velge aerodynamics. Høyere verdi = mer downforce. Pass på å ikke stille den for høyt. Jeg tenkte at det var lurt å gi bilen masse downforce på Nordschleife, men når man kommer til bakken før den første "strekka" (ca. 50sek ut i løypa) så lette bilen litt pga høy fart. Den massive downforcen jeg hadde stilt inn på gjorde at bilen nesten tok backflip og da jeg landa så havna jeg rett ut på gresset :o

Lenke til kommentar

gikk tilslutt... satte på en bakspoiler og ga bilen litt mer marktrykk... prøver egentlig å innvolvere meg minst mulig når han kjører da jeg har en lei tendens til å stresse stakkars bob... gir beskjed om knallstart og lar han finne ut selv hva han må gjøre resten av løpet... har 27 av 31 mulige til nå. når det er sagt har jeg kun lvl 11 så kan nok godt hende jeg må endre taktikk snart.

 

Hvor endrer man marktrykk osv, hvis man har vinge på?

Du endrer downforce på vingene på chassis (den øverste i tuning menyen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...