Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Hehehehe, men den er stilig likevel!

Digger vingen som fyker opp og ned :whistle:

 

Jeg har falt helt for skyline r34 99'. Fy flate for en bil.

 

Mangler historic. Skal ikke spørre om link eller noe, for den har jeg allerede, men hvilken bil har folk brukt? Bare toyota 7?

 

Edit: hehe, faktisk det han holdt på meg og fullførte, vil jeg tro..

 

Brukte Chaparral 2J, easy win...

 

Baaah! Bugatti Veyron er ikke en premium bil! Ah, så skuffet...

True. men du slipper å kjøpe den. du vinner den i et eller annet løp på lavt level :)

 

A-Spec Professional - GT World Championship: Bugatti Veyron 16.4 ‘09 (S) :xmas:

 

Topptrimma til 1200hk og vektreduksjon til 1400kg så er dette en helt spinnvill bil, brukte den på European Championship på Extreme og vant 2 av 3 løp med over en runde ned til 2. plassen...

 

Og til de som tipsa om å slå av ABS på vanskeligste Nascar Special Event, vet ikke om det er det som gjorde utslaget, men det ble hvertfall seier i alle løp på første forsøk, premien var en Nascar som kom godt med i Seasonal Eventen :) Takk for tips...

 

/Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy søren som jeg elsker de Bonus racene! :D

Er jo PLING i kassa og en flom av XP for omtrent ingenting, utover å investere i korrekt bil. Og en C4 WRC kommer sikkert godt med senere.

 

En ting jeg har merket, som jeg merket i enorm grad på RX-7-løpet; Dekk har utrolig mye å si!

Å gå fra sportsHard til RacingSoft er en fullstendig annen verden på en annen planet.

Lenke til kommentar

BTW, vet ikke om bruktsjappene er like hos alle, men jeg fikk nettopp hukket tak i en Blitz D1-spec R34, og guri som den kan sladde og skli!

Tror forresten det er den sjette R34'n i stallen, klarer ikke motså dem når jeg ser spesialmodellene :wee:

 

Skulle dog ønske at det fantes noen Drift-løp i A-spec et sted! Sectionals er ikke kjempegøy, liker best lap..

Endret av toth
Lenke til kommentar

Så du fikk svar, men et tips: Ikke surr med å bytte på sjåførene så alle kommer litt opp i level. Fokuser heller på EN fyr (da naturlig nok den første du "ansetter").

 

Det er smart å satse på en, ja. For når du kommer til det første enduranceløpet kan du bruke fire førere. Hvis du lager tre nye sjafører får alle XP. Hvis jeg husker riktig kommer du til level 16 på bare ett løp med alle tre.

 

Har hørt at noen spekulerer i å save før de redeemer gift ticketen. Får de noe dritt så henter de frem den gamle savefilen igjen, men har ikke hørt om den er forhåndsbestemt fra du får den eller om det endrer seg fra gang til gang.

 

Det funker ikke lenger. Spillet lagrer før du får sett bilen.

Lenke til kommentar

Når du får ticketen: Save, gå ut av spillet, ta backup av savefila til en minnepinne, start opp spillet, sjekk ticketen. Blir du skuffa så går du ut av spillet igjen og gjenoppretter den andre savefila du har lagret. Har aldri giddi å gjøre dette selv, men det bør jo fungere.

 

Tralala.

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Vær ærlige nå:

Når dere kjører løp for å tjene cash og xp - sniker dere svinger over gresset og dulter for svingehjelp der dere kan? Eller prøver dere å kjøre penest mulig?

Personlig kjører jeg skittent. Alltid trimmet bil, og alltid snike der det lønner seg.

 

Prøver først å kjøre pent og pyntlig, og kjøre forbi der det er mulig.

Om det ikke funker (pga jeg har dårlig bil elns) så blir det skittent kjøring for å komme meg til neste bane.

Men alt i alt så prøver jeg å kjøre pent, er det jeg liker å gjøre også. Følge linjene i svingene (ikke at jeg kjører med de på men anyway) og ikke være borti andre biler.

Lenke til kommentar

Vær ærlige nå:

Når dere kjører løp for å tjene cash og xp - sniker dere svinger over gresset og dulter for svingehjelp der dere kan? Eller prøver dere å kjøre penest mulig?

Personlig kjører jeg skittent. Alltid trimmet bil, og alltid snike der det lønner seg.

 

Det lønner seg vel stort set aldri, eller hva? Altså selvsagt skubber jeg til de andre bilerne når de er i vejen for meg, men som regel er det de som kjører inn i meg.

 

På S-sjikanen på Monza lønner det seg vist fortsat å kjøre over sand og alt sammen, men kjenner ikke til andre steder.

Lenke til kommentar

Samme her, prøver å være ærlig, men bommer man på innbremsingen er det i mange tilfeller litt for lett og tilgivende å jukse. Men gjør det aldri med intensjon om å jukse.

 

Blodtrimmet bil derimot, det hender nok titt og ofte at jeg har litt overkill bil i forhold til løpet ja...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Vær ærlige nå:

Når dere kjører løp for å tjene cash og xp - sniker dere svinger over gresset og dulter for svingehjelp der dere kan? Eller prøver dere å kjøre penest mulig?

Personlig kjører jeg skittent. Alltid trimmet bil, og alltid snike der det lønner seg.

 

Det lønner seg vel stort set aldri, eller hva?

Å kjøre over gress/grøft lønner seg både titt og ofte i min erfaring hvertfall. Flere sjikaner og svinger man kan hente masse tid på å bare klippe tvers over istedet for å bremse opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...