Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden

UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

• Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man kjøre hvilken bil man vil på top-gear bana? finner den ikke : p

Practice -> world tracks

Har den ikke jeg ; o Kom den med en update elns?

Har ikke internett enda : p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Må jeg bruke anti-skid?

Du kan prøve uten. Se nederst ved dette innlegget.

Trodde jeg gjorde meg forstått her? :p

Bilen skal være stock, velg den under Arcade mode -> Time trial. Og det er jo bare én SLS AMG blant Arcade-bilene: 2010-utgaven. Som sagt tidligere: På med racing medium, anti-skid og ABS på en.

Mot tiden 6.49.745 syns jeg at runden min var formidabel med stock og håndkontroller. Men savner at flere tar utfordringa, vil vite hvor jeg står. :)

Anti-skid er heftig juks, da. Prøv uten og se hva slags tid du får da, så skal jeg bli med på utfordringen din. :p

Done deal. Prøver uten, så får vi se hva tida blir, og ikke minst hvordan bilen oppfører seg. Kommer med resultater til helga. Du får prøve deg enn så lenge. :)

Endret av Onyx
Skrevet

Hvordan kan man kjøre hvilken bil man vil på top-gear bana? finner den ikke : p

Practice -> world tracks

Du må vel gjennemføre den første Top Gear challenge først.

Skrevet

Har du tatt gull på den specialeventen som låser den opp da?

Å søren. Nei, har ikke gjort det. Sliter så sykt med de løpene : p

Skrevet

Det jeg sliter med der er og nå igjen den sisste bussen der. Sisst lå på første, kommer den dritbussen og måker til meg i stussen så jeg snurrer rett før mål i sisste svingen. Trodde jeg skulle drept TV'n.

Skrevet

Nå ligger denne Furai'en dere snakker om i online collectors hos meg.. Er det noe jeg ubetinget bør slå til på, vil den f.eks duge i like the wind? Er den brukende til noe annet? Ingen specs er nevnt..

Ligger også en NOMAD diablo gt-1, utfra hestekrefter og annet kan det se ut som den vil være nyttig i JGTC seasonal - noen som har prøvd den?

Skrevet

Furaien vinner du et eller annet løp (husker ikke hvilket). Jeg brukte den i et par løp bare for moro skyld og husker den som meget god og at den lå klistret på veien. Om det er mye tuningpotensiale i den husker jeg dessverre ikke, men jeg tviler på at du vil ha sjanse til å vinne Like The Wind med den. Kjøp heller Formula Gran Turismoen. Den kjører fra det meste. Vill akselerasjon og høy toppfart, i tillegg svinger den som en gud. Jeg holdt 370km/t (minus noen km/t i de skarpeste svingene) på Indianapolis (Indy 500)-banen (eller var det kanskje Daytona?).

Skrevet

En god del av bilene som ligger til salgs på Online markedet kan du vinne på både A-spec og B-spec, eller tilsvarende biler. Brukte feks Castrol TOM'S Supra '97 til JGTC løpet.. vant lett. og Furaien funker fint på Like The Wind. Den vinner du på B-spec MX5 serien.

Skrevet

Skal si det var en overgang å gå fra seasonal eventen med Mitsubishi i-MiEV til Sebastien Vettel Challenge og X2010. Den bilen der er jo helt vill. Forøvrig tok det meg 1 time å i det hele tatt komme i mål. Sikkert på forsøk nr 23985092850928. Og da var tiden så latterlig dårlig i forhold til kravene at jeg ble disket. Nei, denne challengen ser jeg ikke for meg at jeg blir ferdig med -- noen gang.

Skrevet

Ja, på den første, løpet med hippiebussene. Er ikke akkurat det vanskeligste løpet i spillet.

Det er ikke så jævlig langt unna ihvertfall! Hater det løpet! Hva skal man gjøre for å ikke bli diskvalifisert? Etter 10 forsøk kom jeg SÅHVIDT på niende plass :ohmy: Jeg trenger tips, mann!

Skrevet

Har gitt opp den challengen jeg og. Bilen er jo hysterisk urealistisk, og har ikke så mye i en kjøresimulator å gjøre, spør du meg. Kunne likegjerne hatt med podracere også når vi først er i gang.

Skrevet

Jeg har sittet lenge å sett på den der. Skjønner ikke hvorfor han ikke har blitt diska. Jeg dulter jo såvidt borti også blir skjermen grå også hever jeg tv'en ut vinduet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...