Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Største problemet er vel at en ikke kan kjøpe en pakke som inneholder KUN Premier League.
Jeg tror dette er noe mange kunne tenkt seg. Ikke bare fordi det hadde vært billigere enn dagens pakke, men det hadde vært enklere å kombinere sammen med enten lineær tv, andre strømmetjenester som Strim og Allente og tilfeller hvor en har Viaplay basis gjennom en annen tjeneste.

Men når de heller velger å tvinge en enorm pakke på folk til en enorm pris, så må de bare ta konsekvensen av det.

Fatter ikke hvorfor de ikke bare tilbyr f.eks en pakke med bare Premier League og en større pakke med all sport, men ikke filmer og serier.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Danielzu skrev (46 minutter siden):

Tv2 som startet den trenden med totalpakke siste året de hadde rettighetene.

Mulig jeg husker helt feil, men så vidt jeg husker så var det sånn hele perioden jeg hadde play, det var totalpakke med de dårlige seriene å ræva filmene deres eller ingen fotball.

Personlig kunne jeg levd ganske godt med en Pay per view greie, om prisen per kamp ikke er for idiotisk. 

Lenke til kommentar
Jotun skrev (3 minutter siden):

Pay per view hadde vært magisk. Ser alt for lite kamper til at eg kan forsvare å ha pakkene. 

Ja det er akkurat det en betaler for gudene veit hvor mye fotball, men ser kanskje maks 10% av det og selv for å komme opp på det tallet så må en være jævla ivrig etter enhver form for fotball. 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (14 minutter siden):

Mulig jeg husker helt feil, men så vidt jeg husker så var det sånn hele perioden jeg hadde play, det var totalpakke med de dårlige seriene å ræva filmene deres eller ingen fotball.

Personlig kunne jeg levd ganske godt med en Pay per view greie, om prisen per kamp ikke er for idiotisk. 

Seriene og filmene var del av pl-pakken, men gikk betydelig opp i pris når champions league og andre sportspakker ble kombinert med Pl-pakken.

Lenke til kommentar

Folk vil ikke ha *pakker* lenger, meg selv inkludert. Har ikke TV-kanaler lenger selv, har alt via en eller annen stream og YouTube.  Smertegrensa mi er på rundt 500,- mnd for fotball og nå er det 750,- + en haug av skit jeg ikke har interesse av. Ikke rart folk velger å finne seg piratstreams

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da vant City 'The Treble'. Var vel ganske opplagt at det kom til å gå veien når de feide Real Madrid av banen i semien.

Så er det lov å håpe at nå som Guardiola har fått CL tittelen sin med City så gir han seg snart, samtidig som at Haaland forsvinner til Real Madrid om en sesong eller to.

Litt overrasket over at de ikke gikk for 'The Quadruple' og dermed ville stått alene i historiebøkene.

Er faktisk genuint nysgjerrig på hvor mye lenger Guardiola vil fortsette og hvor mange flere sesonger Haaland blir etter denne maktdemonstrasjonen av en sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...