Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Find my iPhone er selvsagt med i iCloud så bare til å kjøre på!

Vel, jeg kan jo ikke "kjøre på" før 17. oktober eller hva dere sa og da er jeg hjemme fra utlandet for i år. Jeg vil fortsatt trenge tjenesten og alt det andre det tilbyr men var litt uheldig at de skulle stenge hele greia for nye abbonenter i 1 måned akkurat når jeg skulle reise.

12., altså på onsdag. Og hvis det ikke allerede er for sent er det ingenting som hindrer deg i å installere GM allerede nuh, så funker det hvert fall.

Lenke til kommentar

Det er jo utvilsomt spennende og ganske syk teknologi, meeen en liten del av meg tenker at dette er spennende i en halvtime og så blir det mer en ubrukt gimmick, hvert fall for min del. Men det er jo litt sånn når noe er så nytt og uprøvd, så veldig vanskelig å si. Det virker som Apple har gjjort dette svært bra og sømløst i OS-et, så kan absolutt bli spennende å se hvor vi står om et par år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Btw klarer dere iTunes WIFI sync med GM og nyeste iTunes? iPaden min er f.eks plugget inn i strømlader nå... og iTunes min er på PC'en min og ingenting kommer opp. Er nyeste iTunes beta ja, og begge er på samme WIFI nettverk ja.

 

Bare meg?

 

Seff samme greien når iPhone 4 er plugget inn... ingenting å synce og kan ikke trykke "sync now" på iPhone heller og ingenting å se i iTunes.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er sikkert svart på før, men vil "siri" støtte norsk eller er det fortsat uvist?

Fortsatt uvisst, men Siri er jo fortsatt i beta, og jeg antar at de vil legge til flere språk (kanskje norsk ikke er #1 prioritet da).

 

Det er sikkert svart på før, men vil "siri" støtte norsk eller er det fortsat uvist?

Fortsatt uvisst, men Siri er jo fortsatt i beta, og jeg antar at de vil legge til flere språk (kanskje norsk ikke er #1 prioritet da).

Lenke til kommentar

Btw klarer dere iTunes WIFI sync med GM og nyeste iTunes? iPaden min er f.eks plugget inn i strømlader nå... og iTunes min er på PC'en min og ingenting kommer opp. Er nyeste iTunes beta ja, og begge er på samme WIFI nettverk ja.

 

Bare meg?

 

Seff samme greien når iPhone 4 er plugget inn... ingenting å synce og kan ikke trykke "sync now" på iPhone heller og ingenting å se i iTunes.

 

 

Dette fungerer både på min iPad 2 og iPhone 4. Du er sikker på at alle enhetene er på samme nettverk, og at maskinen din er på det samme trådløse nettet som iPad'en og iPhon'en din? Samt at du er på WiFi og ikke koblet til med kabel.

 

-Nyrili

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Bare et lite spm. Hva bruker dere til å se Filmer, TV-Serier, og andre vidoer? Streamer dere med AirVideo, eller konverterer dere filene? Hvilke program bruker dere da til konvertering f.eks ?

 

Jeg savner LITT drag and drop må jeg si..

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Bare et lite spm. Hva bruker dere til å se Filmer, TV-Serier, og andre vidoer? Streamer dere med AirVideo, eller konverterer dere filene? Hvilke program bruker dere da til konvertering f.eks ?

 

Jeg savner LITT drag and drop må jeg si..

 

Jeg bruker et program som heter "Movie Player" ligger i AppStore og koster 21 kr mener jeg å huske, her er det bare drag & drop i iTunes, står manual første gang du starter programmet. Dette er laget for både iPhone og iPad.

 

 

Når blir IOS 5 utgitt?

 

Når de lanserte dette forrige Onsdag, så sa de at det skulle komme Onsdag 12. oktober, altså i morgen. Du kan allerede nå legge inn iOS 5 GM.

 

 

 

 

-Nyrili

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...