Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Har GM installert på både iPaden og iPhonen nå. Vil da bli spurt om å oppgradere til iOS 5 når jeg kobler disse til datamaskinen? Hvis jeg ikke blir spurt, betyr dette at GM er samme versjonen som blir sluppet i kveld? Altså slipper jeg å oppdatere enhetene mine?

 

I tillegg, flere som får opp feilmelding når de forsøker å oppdatere mobilen over WiFi? Altså software.

Sånn jeg har forstått blir du ikke spurt om å oppdatere med mindre det er blitt gjort noen endringer fra GM. Og jeg får samme feilmelding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer. Du vil kun bli spurt om oppdatere om siste tilgjengelig oppdatering har nyere "bygge-nummer".

 

Så om de ikke har bygget på mere siden de slapp GM, så vil det være som om du alt har oppdatert. :fun:

 

De som alt har oppdatert til GM, har bygge nummer 9A334, hva som kommer i kveld vet vi ikke før den tid.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Har aldri skjønt vitsen. Skal man først ha profiler burde alt forandres når man skifter profil. Hvilke Aps man har, innstillinger i apps, epost kontoer.

Har hatt profiler i mange tidligere telefoner og absolutt nyttig å ha forskjellige oppsett tilgjengelig ved kun 1 tastetrykk. At brukere har forskjellige behov og forventninger ift. profilfunksjonalitet burde ikke være noe hinder for å få det implementert. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...