Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien?

Jupp. Alt skal være som før etterpå.

Okei flott :) Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra?

Lenke til kommentar

Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien?

Jupp. Alt skal være som før etterpå.

Okei flott :) Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra?

Er vel bare å gi telefonene forskjellige navn? "2bb1 1", "2bb1 2", når du da skal gjenopprette fra en telefon tar du vel bare å gjennoppretter den og så velger du 1 eller 2.

 

^Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Er ikke helt dreven på det med gjenoppretting osv.

Lenke til kommentar

Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien?

Jupp. Alt skal være som før etterpå.

Okei flott :) Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra?

Navnet på sikkerhetskopien blir det samme som navnet på enheten, så bare ha to forskjellige navn du legger merke til. I tillegg kan du gå på Enheter i iTunes-menyen og se når du sist tok sikkerhetskopi av hver enhet osv.

Lenke til kommentar

Find my iPhone er selvsagt med i iCloud så bare til å kjøre på!

Vel, jeg kan jo ikke "kjøre på" før 17. oktober eller hva dere sa og da er jeg hjemme fra utlandet for i år. Jeg vil fortsatt trenge tjenesten og alt det andre det tilbyr men var litt uheldig at de skulle stenge hele greia for nye abbonenter i 1 måned akkurat når jeg skulle reise.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sitat:

Da iPhone 4 ble lansert var Pedersen blant de første i verden til å spå at mobilen ville få problemer med å ta inn signaler. Senere ble dette en stor sak i media ("Antennagate"), og Apple måtte til og med dele ut deksler til kundene for å fikse problemet.

(fra: http://www.mobilen.no/artikler/-_samsung_eier_iphone-antennen/102683)

 

Er det noe jeg har oversett, eller kan man få gratis deksler fra Apple? Regner med "dekningproblemet" gjelder alle iPhone 4?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...