Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Tipper vi kan starte å bestille 21. oktober jeg, altså en uke før lansering.

 

Tror jeg skal hoppe på iPhone toget igjen, har hatt 2 iPhones og 3 androidtelefoner i løpet av de siste 3 årene og de eneste 2 jeg har vært fornøyd med er iPhonene.

Har HTC Sensation nå og i tillegg til at den er alt for stor så klarer den ikke å være på langt nær like snappy som en iPhone og det med en 1.2 Ghz dual core prosessor, har vel funnet ut at hardware ikke er alt.

 

Hopper og på Iphone toget igjen, det helt bevisst. Solgte min Iphone 4 for 3 mnd siden for å få en klekkelig sum for den før 5`ern kom. Så drøyde det ALT for lenge.

I mellomtiden har jeg hatt det samme som deg, en sensation. Skulle jeg ha en Android var jeg aldri i tvil om at det skulle bli den, men det er ikke det samme, jeg gleder meg ihel til Iphone 4s er i hendene mine igjen.

Jeg synes rett å slett at Android er RÆVA, men liker SENSE og skjermstørrelsen kommer jeg nok til å savne

 

Måtte dagene gå fort :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en kjapp Telefon til apple norge i dag fortalte meg at bestilling ikke ville skje før om 3 uker

 

Thanks for sharing! Kjipt at det ikke åpnes for forhåndsbestillinger, men det betyr vel ikke så mye..

 

Du spurte ikke om priser mens du hadde de på tråden? :p

Nei det gjorde jeg ikke, jeg ville og sjekket litt innimellom, for plutselig åpner de vel for salg alikevell :-)

Så ser jeg at noen sier de har bestilt, men om det er fra utlandet eller om jobben fikser noe vet jeg ikke.

Jeg satser Norskt og fra Apple store som jeg kjøper alt fra :-)

Lenke til kommentar

Håpar Photostream også kjem til Aperture.

It does. ;)

 

 

iMessage kunne godt ha funket over 3G også, for oss som har dataplan^^

It does. ;)

 

 

kan jeg installere iOS 5 GM på min 1.gen iPad uten å ha developer account?

You can. ;)

 

Du trenger ingen guide. Last ned iOS 5 GM, koble iPaden til iTunes, hold inne «alt» mens du trykker på «Restore» (eller «Gjennopprett») og velg filen du lastet ned). Såvidt jeg vet er ikke OS X en nødvendighet.

Lenke til kommentar

iCloud er forresten kjedelig med 5GB da, eller? Backups tar jo det alene..? :p Mtp på at du må bruke en Apple ID for begge iPad 2'en og iPhone 4? Hva synes dere med disse to gadgets, kjøpt mer lagringsplass på iCloud enda eller? F.eks Hewitt..? :)

Har ikke det nei, og tror heller ikke det blir nødvendig. Sikkerhetskopiene mine tar til sammen 1,1 GB plass. Så jeg har 3,8 GB ledig nå. Får se hvordan det blir utover, men tror ikke alt det andre tar så mye plass, stort sett er det jo bare småting som notater, påminnelser, kalender osv. :p

Lenke til kommentar

 

... Men nå er prisene på Apple Store i Storbritania og USA oppe:

 

£ 499 / 599 / 699

 

$ 649 / 749 / 849

 

 

Jan :-)

Lenke til kommentar

 

... Men nå er prisene på Apple Store i Storbritania og USA oppe:

 

£ 499 / 599 / 699

 

$ 649 / 749 / 849

 

 

Jan :-)

 

Da tar som sagt netonnet seg fedt betalt :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...