Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt profiler i mange tidligere telefoner og absolutt nyttig å ha forskjellige oppsett tilgjengelig ved kun 1 tastetrykk. At brukere har forskjellige behov og forventninger ift. profilfunksjonalitet burde ikke være noe hinder for å ikke ha muligheten til det.

Enig. Personlig har jeg tatt det skrittet videre (vha Tasker på Android-telefonen min) slik at jeg har ulike «profiler» basert på hvor jeg er (WLAN), klokkeslett og om telefonen er tilkoblet lader eller ikke. F. eks. har jeg en profil som slår av lyd på telefonen om den er på lading og klokka er etter 23 og før 08, men, dersom dama eller noen i familien min ringer slår den på lyden slik at jeg blir vekket. En annen er at når jeg er hjemme eller på kontoret, og koblet til WLAN, så sender telefonen en TCP-request til PC-en jeg sitter ved, slik at jeg får en popup på skjermen.

 

Jeg aner desverre ikke om det finnes noe tilsvarende til iPhone, eller hvor avanserte profiler som tilbys, men om det gjør, så er det absolutt noe man burde benytte seg av. Er det noen som vet om slikt er mulig å gjøre på iPhone?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kjøpte objekter på iPhone-enheten «XXX XXX´s iPhone» som ikke har blitt overført til iTunes-biblioteket. Du bør overføre disse objektene til iTunes-biblioteket før du oppdaterer denne iPhone-enheten. Er du sikker på at du vil fortsette?

 

Hvordan?

Har tatt sikkerhetskopi etter god veiledning :)

Lenke til kommentar

jeg setter nok min til å oppdatere i natt.

 

 

Hvorfor? Tok 1 min å laste ned oppdateringen til meg. Har riktignok bra linje, men kan da umulig ta så lang tid til deg?

 

10 min igjen til ferdig download :D

2 timer gjennstår.... -_-

Nice, 12 timer til den er ferdig nedlasta ..

 

Dessuten viktig for meg å ha en telefon som fungerer på dagtid, har ikke så hastverk med iOS5 og mulig jeg venter til helgen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er berre å vente litt og prøve igjen, så går det til slutt. Serverane til Apple har vel litt for mykje å gjere for tida.

Skjønner ikke helt hva det har med serverne til Apple å gjøre. Jeg har lastet ned programvaren, og skal bare innstallere denne på iPaden... :hmm:

 

EDIT: Nevermind, ser nå at den prøver å "spørre" Apple om noe, og det er da den feiler. Arghghhh!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Har satt på bildestrøm, men hvordan får jeg bildene frem på pc'n min?

 

du må ihvertfall ha OSX lion, nyeste iPhoto

satt opp icloud på macen og iphone,

photostream på, ha iphone koblet til wifi

så skal de skje automatisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...