Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

jeg vurderer å kjøpe iphone 4s i usa når den blir lansert på fredag. Er det noen som har noen tips om hva jeg bør tenke på når det gjelder abonnement, brukervennlig på norsk osv??

Du får ikke kjøpt ulåst iPhone 4S før i november i USA, så dette er ingen god idé i det hele tatt. Antagelig ender du opp med en dyr iPod Touch.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sprint plans to sell the iPhone 4S with its micro-SIM slot unlocked; Verizon’s will be initially locked, but if you’ve been a customer in good standing for 60 days, you can call Verizon and ask for an “international unlock.” (A Verizon spokesperson told me that this is Verizon’s standard policy for all world phones—it’s just the first time it’s manifested itself on an iPhone.)

 

http://www.macrumors.com/2011/10/11/sprint-iphone-4s-to-be-sim-unlocked-verizon-after-60-days/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg er rimelig spent på hvordan Siri med norsk støtte takler min råflotte Stavanger-dialekt, ja. :D

Hehe, da er vi 2 :-)

De påstår at dette med dialekt ikke skal bli noe problem over tid, når hun "lærer" deg.

Lenke til kommentar

Jeg har noen spørsmål ang. oppdatering av telefonen min som er kjøpt i juni i år, altså en vanlig 32gb 4´er..

 

Får stadig beskjed om at det er oppdateringer klare når jeg kobler den til Mac´en, men usikker på hva jeg skal gjøre..

Jeg har Spotify, noen spill og en del musikk/bilder, hvordan vil dette reagere?

 

Det som står under versjon er følgende: 4.3 (8F190)

 

Jeg lurer også på dette med iOS5 som jeg godt kunne tenke meg, hvordan får/kjøper jeg det, og bør jeg oppdatere iTunes/iPhone´n først med det som er annbefalt av iTunes nå?

Lenke til kommentar

Når kommer IOS5 ut? vet det er idag, men er det noen som vet klokkeslett?

Det meste pleier å skje rundt 19.00 norsk tid, når det gjelder Apple.

 

iOS4 kom ut 19.00 i fjor, keynoten var 19.00 osv.

Så tipper det er noe sånt i dag også:)

 

Noen på macrumors mente at det vanligvis skjedde klokka 10.00 pacific standard time. Hvis det stemmer er det klokka 17.00 her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har ett forslag til øreplugger/headset som funker bra til iphone? Da med mulighet for å bytte sang og justere volum på ledninga?

 

Jeg bruker B&W C5 nå. Noe av det aller beste jeg har prøvd.

 

http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/bw_c5_hodetelefon_sort.htm

JAYS a-Jays serien er også relativt gode, men en god del billigere: http://www.netonnet.no/art/lyd-og-musikk/hodetelefoner/in-ear/jays-a-jaysfouriphone/147974.3196/

Lenke til kommentar

Når kommer IOS5 ut? vet det er idag, men er det noen som vet klokkeslett?

Det meste pleier å skje rundt 19.00 norsk tid, når det gjelder Apple.

 

iOS4 kom ut 19.00 i fjor, keynoten var 19.00 osv.

Så tipper det er noe sånt i dag også:)

 

Noen på macrumors mente at det vanligvis skjedde klokka 10.00 pacific standard time. Hvis det stemmer er det klokka 17.00 her.

Det er kl. 19:00 norsk tid. Er 9 timer forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...