Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513

Min ide til spillet er å istedenfor å bruke firkantete faste blocks. Kan man designe blocks som er runde og bare noen milimeter store og ihundretusentall kan disse små komponentene forme firkanta blocks. Det positive er at man da kan lage hauger og huler og ganger som ser mer naturlig ut. Hvis oppløsningen til texturene blir bedret blir spillet perfekt. Men vet ikke om noen skjønner hva jeg mener her? :)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy.

 

Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4015/-FortressCraft-er-ikke-en-ripoff

Hva tenker dere om denne?

Mojang burde saksøke dem mad.gif

 

Notch sier jo selv at han vil ha konkurranse - han gratulerte til og med FortressCraft med 500k solgte kopier.

 

Det er vi - spillerne - som får et større mangfold, og å klage på det synes jeg blir litt for dumt.

 

Edit: skrivefeil

Endret av janovi
Lenke til kommentar

Jeg så på en enderman laaangt borte i landskapet, han klikka vinkel og teleporta bak meg :) De er jo enklere og drepe en zombier

 

Det mest irriterende, spesielt i multiplayer er at de driver å flytter på blokker heletiden. Hus og vegger ser jo ut som sveitserost etter endermen er ferdige med dem.

Lenke til kommentar

Gjentar, spawner slimes fortsatt? I såfall er det noen spesielle steder de spawner? Ikke sett en enda :S

Ja, de spawner. Men det er fra lvl 16 og ned, i tillegg til at det bare er på spesielle chunks. Lysnivå har forøvrig ingenting å si. Jeg har lagt en slimespawner ved hjelp av dette verktøyet som fungerer ganske bra.

Lenke til kommentar

Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy.

 

Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt.

Virket som en kjekk plugin, men jeg får den ikke til å virke. Bukkit-en sier bare at den ikke klarer å laste jar-fila.
Lenke til kommentar

jCYC1.png

 

Detta kan jo bli gøy:P

 

 

Kilde: http://twitter.com/#...149170120400896

 

OMG YES!!!!!

 

Endelig en grunn til å tenke seg om 2 ganger før man gjør noe.

 

Hardcore burde også automatisk sette difficulty til High og kreve at man spiser mer mat.

 

Jeg så på en enderman laaangt borte i landskapet, han klikka vinkel og teleporta bak meg :) De er jo enklere og drepe en zombier

 

Enig i den ja... På PAX videoen der Endermen først ble vist var de jo helt ville! Det var 2-3hits så var man død, og de spawnet da bak deg. Nå spawner de foran deg og tåler 2 slag med iron sword...

Lenke til kommentar

Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy.

 

Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt.

Virket som en kjekk plugin, men jeg får den ikke til å virke. Bukkit-en sier bare at den ikke klarer å laste jar-fila.

 

Tror du må ha worldedit også. Hvis du ikke vil ha worldedit må du legge .jar i hovedmappen, ikke inni /plugins

Med den så kan du lage bokser/cuboids og brush og sånt. Den har også en kjekk compass ting som gjør at du kan reise til plassen du ser på, også gjennom blokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...