Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Dette Spillet er ennå i Alpha men har annonsert seg som en direkte MineCraft Konkurrent.

 

Spillet har ennå ikke fått noen navn.

 

Texturene er litt skarpere enn de i MineCraft.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Ja det tror jeg. åssen fikser jeg dette da?

 

Bigbrother er utdatert og ikke supportet lengre og jeg var lei bugsene og crashene med worldedit, så jeg gikk over til Hawkeye, og det er nesten det samme som bigbrother. Det er også en funksjon som konverterer gamle databaser, men er ikke sikker på hvor bra den er siden jeg ikke brukte den.

 

 

Du kan prøve å slette gamle logger men hvis du ikke har gått og modifisert configen noe, så tror jeg det ikke vil hjelpe noe serlig.

 

Funker hawkeye til bukkit? finnes den til 1.8 finnes det noen som logger og rollback?

 

 

Hva syns dere? om mitt hotell; Vil dere ha bilde av rommene også?

er ikke ferdig med hotellet da

post-214933-0-61975100-1316816661_thumb.png

post-214933-0-37436900-1316816666_thumb.png

post-214933-0-41703100-1316816676_thumb.png

post-214933-0-88218000-1316816684_thumb.png

post-214933-0-17211300-1316816690_thumb.png

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Om bransjen hadde sluttet å kun fokusere og legge hele budsjettet i grafikken, hadde vi kanskje hatt litt flere gode spill? Det finnes masse eksempler på dette problemet..

 

Feks Crysis.

 

Crysis var et wow! element da folk så det og alle gledet seg og kjøpte nye maskiner bare for å spille det.

 

Realiteten var at spillet bare så bra ut, men alt annet var et uferdig makkverk. Kontrolleren fungerte dårlig, fysikken var sær og bugget, gameplayet var helt linjert og hadde flere store problemer. Spillet var bare eyecandy og ikke noe mer. Spillet var ikke mer en en ca 10-15 timer laber underholdning.

 

Men så har man andre småspill som ikke har noe spesielt med dem, men folk bruker utallige timer på å spille de og de syntes det er mer underholdningsverdi i et spill til noen kroner en til et AAA spill.

 

Angry Birds og Minecraft er gode eksempler her. Spillene kostet lite å kjøpe, men holder utallige timer underholdningsverdi, selv om de har mangel på grafikk, fysikk, og måter å spille på. Begge to er veldig repetitive når det gjelder gameplay, men enda spiller folk disse spillene i mange hundre timer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kan ikke folk slutte og prøve og klone Minecraft. er lei av og se halvferdige og dårlige mc kloner :thumbdown:

Edit: takk og lov for at minecraft ikke ser sånn ut :)

 

Nå er jo minecraft en "klone" av infiminer da :new_woot:

Personlig så synes jeg det er bra med kopier fordi da må utviklerne finne på nye ting for å trekke til seg kunder igjen.

Endret av toxiciity
Lenke til kommentar

Ja det tror jeg. åssen fikser jeg dette da?

 

Bigbrother er utdatert og ikke supportet lengre og jeg var lei bugsene og crashene med worldedit, så jeg gikk over til Hawkeye, og det er nesten det samme som bigbrother. Det er også en funksjon som konverterer gamle databaser, men er ikke sikker på hvor bra den er siden jeg ikke brukte den.

 

 

Du kan prøve å slette gamle logger men hvis du ikke har gått og modifisert configen noe, så tror jeg det ikke vil hjelpe noe serlig.

 

Funker hawkeye til bukkit? finnes den til 1.8 finnes det noen som logger og rollback?

 

 

Hva syns dere? om mitt hotell; Vil dere ha bilde av rommene også?

er ikke ferdig med hotellet da

 

Hawkeye er nesten det samme som bigbrother, den er ikke opdatert enda til 1.81 men den funker hos meg, bare noen problemer noen ganger den ikke logger tnt eksplosioner, men TnT vil bli avslått hos meg uansett. Den bruker nesten de samme argumentene som bb. ala rollback, undo, og r: t: a: p:

Lenke til kommentar

Hva med en liten bue som hotellet i Dubai?

post-129856-0-08496900-1316819393_thumb.jpg

 

Nå synes jeg du setter litt vell høye krav her! Enda en bue på dette bygget her og jeg går bananas. :!:

 

Jeg tror ikke det vil passe så bra inn på helheten av bygget her. Også tenkte jeg mer i retningen av om det gikk an å legge til flere enklere former på selve fasaden, uten at det ble for mye!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...