Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil.

 

gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar.

da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar

skriv inn

varibarnavn: _JAVA_OPTIONS

varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g

Lenke til kommentar

Husk at du må aktivere sånn at du ser hvordan filtype det er (det skal stå .txt bak fila originalt, hvis ikke du ser det, så har du bare kalt fila xxx.bat.txt nå.

 

Windows 7:

Trykk F10 i Explorer, uansett hvor, Min Datamaskin f.eks, Verktøy oppe på menylinja som dukka opp oppe, Mappealternativer, View (usikker på norsk her, den i midten av tabbene), så skal det være en "Skjul kjente filtyper", slå av den og Bruk og OK, så skal du se .txt, .avi, .zip osv :)

 

I Windows Xp er det akkurat det samme, men menylinja er der hele tida, så hopp over F10 :)

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

hei

eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil.

 

gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar.

da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar

skriv inn

varibarnavn: _JAVA_OPTIONS

varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g

Har prøvd det også, funka ikke for meg.

 

Gratulasjoner AltF4, jeg vet hvor deilig der er å endelig være kvitt den.

Endret av Grøgger
Lenke til kommentar

hei

eg vet hvordan dere kan fikse out of memory. det er veldig simpelt dere trenger ikke bat fil.

 

gå til Kontrollpanel\System og sikkerhet\System avansertesysteminstilnger miljøvaribar.

da er du der du skal gjøre noe. trykk på ny med brukervaribar

skriv inn

varibarnavn: _JAVA_OPTIONS

varibarverdi: -Xmx1g - Xms1g

Hmm... Det hørtes ut som en riktig dårlig idé. Da vil vell java be om 1GB minne uansett når, hvorfor og hvordan den kjøres. Litt kjipt om bankID-pålogging og lignende sluker 1GB minne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...