Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja 1.9 er enda under utvikling men jeg må si jeg er ikke helt happy over hva jeg ser...

 

Store sopper er kult nok det. Bygget meg et smurfehus :) Men en hel biome med det var litt å ta i..

 

Og Mooshroms er bare wtf. Det er også Snowmen. Og Utseende til NPC folket er noe av det teiteste jeg har sett... Tror gutta i Mojang har fokusert litt for mye på sopp i det siste... If you catch my drift ;)

 

Oppgraderingene i Nether er en velkommen nyhet.

Lenke til kommentar

Finnes det en plugin som hinder at creepere sprenger? Skulle likt å ha monstre på, men creepere ødelegger rett og slett for mye av omgivelsene til at det er gøy.

 

Worldguard, mange fine beskyttelser som går an å stille på. Eks creepers som dreper, men ødeleger ikke område rundt.

Virket som en kjekk plugin, men jeg får den ikke til å virke. Bukkit-en sier bare at den ikke klarer å laste jar-fila.

 

 

Du har worldedit enten i plugins eller minecraftserverfolder også?

Lenke til kommentar

De nye ninja edderkoppene (Cave Spider) er forferdelig kjedelig å spille med. De sitter jo oppi taket, og når du nærmer deg hopper de ned og forgifter deg. Så er det bare å løpe å gjemme seg for å sitte å vente en plass ett minutt får du har nok liv til å prøve igjen. Spiller jo ingen rolle om du har full diamond armor engang. Ett hit så er du død. Tar utrolig lang tid og er dritt kjedelig.

Lenke til kommentar

Ja det tror jeg. åssen fikser jeg dette da?

 

Bigbrother er utdatert og ikke supportet lengre og jeg var lei bugsene og crashene med worldedit, så jeg gikk over til Hawkeye, og det er nesten det samme som bigbrother. Det er også en funksjon som konverterer gamle databaser, men er ikke sikker på hvor bra den er siden jeg ikke brukte den.

 

 

Du kan prøve å slette gamle logger men hvis du ikke har gått og modifisert configen noe, så tror jeg det ikke vil hjelpe noe serlig.

Endret av bigggan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det er pga håpløse low res texturer .. argg. Low res 1990 talls. Dere får sikkert spillet til å virke på en windows 95-98 maskin. (Windows 4.1)

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...