Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers.

 

Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er i full gang med en verden der jeg lager ancient ruiner. Hadde vært toppers om MineCraft kunne fått en stargate. Raise raskt mellom verdener man lager eller til andre gates i samme verden. Osv. hade vært toppers.

 

Prøver med stargate Atlantis men høyden i minecraft er for liten.

Det er jo portaler. Riktignok går de bare til Nether og tilbake, men du kan lage 2 i vanlig verden, så gå til nether for å lage en vei mellom dem. Distansen blir mye kortere da.

 

Les mer her: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Portal

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

På min fine, nye 1.8-save så begynner det å bli bra! Startet midt i en sump, og bygde meg først en pen hytte med 5x5 innvendig gulvflate. Plantet trær for å få hjørner i huset, så jeg har 7 brede vegger der hjørnene pluss midt på er trær (altså tre trær på veggen).

 

Deretter begynte jeg å mine. Gravde meg en ti-tolv blokker ned, og begynte først med mining etter kull og jern. Valgte 2x1 ganger innover med 1 blokks mellomrom, og det samme rett under bare forskyvd 1 blokk, slik at jeg får med meg alle ores.

 

Jeg har en pit med trapp ned, går helt ned til bedrock. Sånn ca rett under spawn fant jeg 8 diamanter :D

 

Har nå begynt å grave ut en stor hall under spawn, er vel omtrent 45x45 anslår jeg, og har tenkt å ha den helt fra en 3-4 blokker over bedrock og til toppen. Vi får se hvor ivrig jeg gidder å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...