Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er galt med unlock systemet?

 

Jeg syns det forøvrig virker veldig greit. Mange klaget på f.eks heli og jet unlocks. Men de viktigste kom veldig fort. Syns forøvrig det gjør det på samtlige våpen.

Alt for mye.

Fjerner fokuset fra å spille for gøy til å "grinde" etter scopes og andre ting en anser som nødvendige for klassen.

For eksempel så må jeg spille recon kjedelig for å få SOFLAM, eller spille support med et kjipt våpen og en stil jeg misliker for å få DEN unlocken.

 

Systemet de hadde i BF2 var bra nok, hvorfor sette ALT til unlocks?

Jeg trengfer ikke kontinuerlig bli mindt på at "ÅH NÅ FIKK DU ET SCOPE, FORTSETT SÅNN".

Samme gjelder forøvrig poengfordelingen.

-Spot assist

-Suppression assist

-Kill assist

-JUST POINTS PLOPPING OUT BECAUSE YOU NEED GRATIFICATION ASSIST!

Endret av chokke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er galt med unlock systemet?

 

Jeg syns det forøvrig virker veldig greit. Mange klaget på f.eks heli og jet unlocks. Men de viktigste kom veldig fort. Syns forøvrig det gjør det på samtlige våpen.

Når du får et nytt våpen må du åpne opp alle siktene og utvidelsene til våpenet. For de fleste er dette helt meningsløst, siden det oppfordrer deg til å holde deg til et våpen istedet for å teste ut nye. Dine eldre våpen du har brukt mer er objektivt bedre nå både med tanke på versatilitet og erfaring.

Hvorfor i alle dager skal jeg bruke AEK-971 eller M16A4 når M416 har flere unlocks og kan brukes uansett side? Eller hva med M4 når jeg har SCAR?

 

En annen ting er hvordan du må unlocke defibs og C4, jeg bryr meg ikke om at det er første unlock for hver av klassene, det er prinsippet at du ikke kan fungere optimalt med en klasse før du har spilt minst 3 timer.

Sqad Specs er enda noe som er helt bak mål, disse er lagt inn for å gi deg ekstra unlocks når du når høyere nivåer. Det hadde vært bedre å utelate disse fra spillet, for de er helt enkelt bedre enn Specsa som kun hjelper deg selv.

 

For ikke å nevne hvor kjedelig Co-Op er og at du spille dette ekstremt mange ganger for å åpne opp G3A3. Det verste med Co-Op er det ekstremt kjedelige og scriptede gameplayet, jeg var lei etter 5 minutter.

 

Hvis noen mener det ikke er noen problemer med Unlock-systemet i BF3 burde de ta en tur innom legen for å undersøke om de har en hjerne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må si meg imponert over enkelte spillere, hvis de ikke cheater er det nesten skremmende..

 

post-106430-0-38040400-1320844460_thumb.jpg

 

Her var jeg nest best, men sjekk K/D på han beste.. dette på metroen.. han hadde det hver jævla runda omtrent. Fyren har S/M på 983. Skjønner ikke hvordan noen kan klare det på verken metroen eller andre baner..

 

Er en del ganger jeg sjekker K/D ratio til folk ved å legge sammen antall deaths på det motsatte laget, og mange ganger stemmer det rett og slett ikke.

Jeg skjønner at hvis man resser andre så blir det "en kansellert death", men hvis en fyr har drept 90 + stykker, og antall deaths på det andre laget ikke overstiger f.eks 30-40, da blir det litt mistenkelig, ihvertfall med tanke på at resten på laget til fyren med 90 kills også må ha hatt et par kills i ny og ne.

 

Men for all del, er jo mange gode taktikere/spillere/fjomper der ute.

 

Dersom du dreper noen som i ettertid blir plukket opp av en medic, vil du få et kill, men det telles ikke som death for det eventuelle offeret. Spiller du CQ på Metro vil du se abnormalt mange kills hos mange, men stort sett alle har få deaths på grunn av evig revives.

 

Edit: Ser du anerkjente det i posten din, beklager. Uansett, de gangene Metro er inne i rotasjonen, gud forby, har jeg blitt drept sikkert 10+ ganger hver runde, men ender opp med 1-2 deaths.

Endret av Tweedle
Lenke til kommentar

Er det ikke "Press Space to accept" og "Press E to respawn" ?

 

 

Jaså, hvorfor i alle dager har ikke jeg fått opp noe slikt på min skjerm :(

 

Takk uansett.

 

Sikker på at du ikke er som meg, like gira når det skjer noe på skjermen at du spammer space uansett før det i det heletatt opper opp på skjermen? :thumbup:

 

Speaking of antenna. Var det ikke slik at man kunne få antenna til å kollapse?

 

"Update: CAN OMLY BE DONE ON RUSH MODE.

Only available in the retail game.

You have to cut every string that holds the Radio Tower and then blow it up"

 

Var det jeg fant ut etter et google søk, men har aldri sett det selv, har dog ikke prøvd rush på Caspian.

 

Ettersom antenna ikke er i nærheten av objectives så er vel det litt teit? Må vel finne en server som er tom og rape ut kuler mot ankerene med A10'en elns for å teste en gang..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

 

Hvilken knapp bruker man til spotting?

q

Jeg har endret knappen "q" til reload, hvor det blir det av den funksjonen som var der før?
Lenke til kommentar

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

 

Hvilken knapp bruker man til spotting?

q

Jeg har endret knappen "q" til reload, hvor det blir det av den funksjonen som var der før?

spot? Den er vel unassigned nå. Options og keybindings er vel en sinnsykt bra plass å lete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...