Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvordan spiller dere? I en klan, med venner eller bare aleine?

Med venner. Synes det blir ganske kjedelig å spille solo.

BF er generelt et kjedelig solo spill, spør du meg.

Krever langt mer lagarbeid kontra CoD for å spille spillet slik det er ment å bli spilt( :!: ?).

 

Sikkert å banne i kirka, men vist jeg skal spille alene i flere timer, foretrekker jeg helst CoD-serien.

Lenke til kommentar

Hvilke class foretrekker dere? Jeg har så og si kun spilt support, men har vel 4000 pts på recon. Support er helt klart morsomst etter min mening.

 

Slutt å cheate folkens, kommunisere over multiplayer er ren cheat.

Haha seriøst? Det er jo MENINGEN å kommunisere med laget..

Endret av Br0dskive
Lenke til kommentar

Liker de fleste classer. Bytter som regel etter hvordan situasjonen er.

 

Men måtte jeg ha valgt én klasse, så hadde det nok vært Engineer. Har et bra gevær. Kan skyte fiendlige kjøretøy, samt reparere sine egne.

 

Minst nyttige klassen for min del er Recon. Men kan være effektiv når jeg får brukt den riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Minst nyttige klassen for min del er Recon. Men kan være effektiv når jeg får brukt den riktig.

Ettersom sniper er blitt såpass ubrukelig er jeg delvis enig, det som dog for meg har vist seg å være effektivt er Recon med f.eks. UMP45 :-)

Lenke til kommentar

Fordelen med C4 er jo at tanksen blir totalt ødelagt og de inni dør. Med RPG så må du skyte flere ganger, og de inni har sjanse til å komme seg ut, samt reparere. Men RPG har jo den gode funksjonen at man kan skyte fra en mye tryggere plass. C4 må jo helt innpå. Risk vs Reward

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Gullet med C4 i går faktisk. Klarte å snike meg innpå en M1 som stod ute på sletta forran US spawn på casp. Ikke spør hvordan de ikke så meg, jeg forstår det ikke helt selv. Sprengte den med C4 og så brukte jeg vraket av tanken til cover mens jeg rearmet C4 loadouten min og sprang ned til enda en M1 som stoppet opp nesten rett ved siden av og sprengte den også :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...