Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den som fant ut at morter passet fint til support kan dø, noe så irriterende -.-

Man skal da være passe dårlig om man dør mye mot mortars. Dessuten om en har én support med mortar på laget er uansett problemet løst, ettersom mortars alltid er spotted. Deploy mortar -> Drepe mortar.

 

Er ikke så lett når folk camper på bruene over elven der de står og en tanks kjører frem og tilbake som ingen klarer å ta ut

Lenke til kommentar

Den som fant ut at morter passet fint til support kan dø, noe så irriterende -.-

Man skal da være passe dårlig om man dør mye mot mortars. Dessuten om en har én support med mortar på laget er uansett problemet løst, ettersom mortars alltid er spotted. Deploy mortar -> Drepe mortar.

 

Er ikke så lett når folk camper på bruene over elven der de står og en tanks kjører frem og tilbake som ingen klarer å ta ut

 

Hvis mortaren når deg, når du også mortaren. Og på Seine crossing så skal du ikke langt ut av spawn før du når helt over kartet.

Lenke til kommentar

hmm... gleder meg ordentlig nå til de større brettene kommer merker eg.. begynner å gå rimelig lei av enveiskjørte gatekamper uten noe særlig spillerom på utsiden av den ene jækla stripa.

metro er delvis et unntak her fordi eg synes det er et par morsomme alternative veier og gå og herregud du e i undergrunnen, der e det enveiskjøring.

men det er et par andre baner som får meg til å "miste" battlefield følelsen etter en stund. vil ha stooore maps og la de vare lenge med det samme ffs.

Skulle ønske at noen servere hadde valgt bort grand bazaar og gjerne metro cq for min del. ( rush på grand bazaar er helt idioti imo det også. )

Lenke til kommentar

Hadde vært sååå mye bedre hvis man kunne sett seg rundt omkring i cokcpiten på flyene!Kunne man lissom hatt mye mere oversikt;)

 

driver å ser ifra tredje person rimelig mye med en gang flyet er på vei eller er ut av synsfeltet. ganske irriterende for å vær helt ærlig, ihvertfall for en flysim/ fly entusiast som meg :p

håper bf3 er eller blir kompatibel med trackIR når eg får en ordentlig pc på plass.

Lenke til kommentar

hmm... gleder meg ordentlig nå til de større brettene kommer merker eg.. begynner å gå rimelig lei av enveiskjørte gatekamper uten noe særlig spillerom på utsiden av den ene jækla stripa.

metro er delvis et unntak her fordi eg synes det er et par morsomme alternative veier og gå og herregud du e i undergrunnen, der e det enveiskjøring.

men det er et par andre baner som får meg til å "miste" battlefield følelsen etter en stund. vil ha stooore maps og la de vare lenge med det samme ffs.

Skulle ønske at noen servere hadde valgt bort grand bazaar og gjerne metro cq for min del. ( rush på grand bazaar er helt idioti imo det også. )

 

Når kommer det nye map til PC ? Jeg har limited Edition og veit at Kardashan 'whatever' kommer.

Lenke til kommentar

Hadde vært sååå mye bedre hvis man kunne sett seg rundt omkring i cokcpiten på flyene!Kunne man lissom hatt mye mere oversikt;)

Man kan det på PC iallefall. Høyreklikk så kan du rotere rundt på musa.

 

Ok, kjipt man ikke kan dette på ps3! Hadde gjort en stor forskjell for min del!=)

Lenke til kommentar

Har funnet ut at javelin er stort sett ubrukelig. Vi var 2 stk i en squad som skjøt hver vår javelin samtidig på en tanks. Med en engineer som drev å fikset den samtidig, så hadde vi ikke sjangs å ta den ut. Det ble altså 2 raketter hver fra oss med samtidig treff i løpet få sekunder, men engineer klarer å holde tanksen i live uten problem. Det blir bare for dumt! Heretter er SMAW/RGP helt klart å foretrekke.

 

Så prøvde vi kombien med scout som brukte SOFLAM, jeg med javelin og en med ammo. Målsøkingen funka som tusan, men javelin gjør fu** all skade når den treffer og en engineer rekker å fikse sitt kjøretøy før en får reloada javelin. Hadde flere der jeg klarte å skade kjøretøyet, men ikke disable dem. Der jeg hadde de facto assist kill/destroy, så fikk jeg aldri poeng for det.

 

Hadde vært å foretrukke at men kun fikk 1 stk javelin, men garanter destruction ved hit.

Lenke til kommentar

Men er det seriøst ingen flere som stusser over hvor mye fienden tåler? Dette var jo mye bedre på bf2

 

Ok, greit, man kan spille hardcore, men er ikke alltid det er ønskelig!

 

Seriøst? Har nå sittet i en halvtime og klaget over hvor lite de tåler. Dør jo med en gang jo. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...