Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hehe, likte de tørre kommentarene PCGamer folkene kom med etter en kommentar i en Call of Duty-review: "FUCK YOU, PCGAMER HAVE BECOME COD LOVERS! I WILL NEVER LISTEN TO YOU AGAIN!"

 

Artikkelforfatteren: "I'm more of a halibut person, really"

 

En annen staffer: "I love mackerel", "the mighty mighty salmon"

 

Cod er også torsk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig at det bare fungerer med SOFLAM. Testet ut om et Javelin vil bomme om helikopteret brukte flares. Det bommet. Dog testet ikke om Javelin ville ha truffet uansett.

Jeg og en kompis testa litt SOFLAM og Javelin, sykt effektivt for min del iallefall, selv på fly.

Okay, takker for tilbakemelding. Må teste det mere ut selv.

 

Liker tanken bak SOFLAM + Javelin. Teamwork ;)

Ja. Men ikke glem support fyren som må stå å gi engineers javelins da. De har tross alt bare 2 hvis de ikke går for expl. upgrade.

 

 

Forøvrig, hva liker folk å spille med av squad upgrades?

 

Vi bruker som regel

 

Sprint

Ammo

Flak

Suppress.

 

Selv om jeg personlig mener vi burde bytte ut ammo med noe annet så er det andre i squad'en min som mener de brenner gjennom ammo som smør :p

Lenke til kommentar

Gi meg battlelog integrert i spillet eller Origin, så vi slipper et unødvendig ledd for å få spilt litt.

:nei:

Et "unødvendig" ledd blir det uansett selv om battlelog har vært integrert i spillet eller ikke. I en nettleser får du jo opp server-browseren med en gang. Hadde det vært integrert i spillet, har det blitt tregt, tungvindt og gammeldags. Merkelig at ikke flere ser overvekten av fordeler med måten de har løst dette på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet. Bruk battlelog som startside i en browser du ikke bruker til vanlig.

Da kommer du rett inn der når du starter browseren, og kan starte spillet derfra, velge server og whatever.

 

Du MÅ ikke klikke på "play battlefield 3" knappen i origin først.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...