Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere som syntes at man stiger i rank litt for kjapt? Har ikke spilt så alt for mye og er jo allerede på rank 20! I bf2 så tokk jo det betydelig lenger tid, hvis jeg ikke husker feil?

 

Ja. Og i BC2 var det også lengre tid per level. Jeg brukte 10 døgn på å nå level 41 i BC2. Her vil jeg nå level 45 innen to og et halvt døgn. Til gjengjeld er det flere levels, men det synes jeg bare er dårlig. Det minner meg om herming etter COD.

Lenke til kommentar

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

 

Hvilken knapp bruker man til spotting?

q

Jeg har endret knappen "q" til reload, hvor det blir det av den funksjonen som var der før?

spot? Den er vel unassigned nå. Options og keybindings er vel en sinnsykt bra plass å lete.

Ahhs seff. Tenkte ikke på å lete under common :ph34r:

 

Noen som har fått public matchmaking i co-op til å funke?

Ja, spilte med en løkrull her tidligere

Lenke til kommentar

 

 

For ikke å nevne hvor kjedelig Co-Op er og at du spille dette ekstremt mange ganger for å åpne opp G3A3. Det verste med Co-Op er det ekstremt kjedelige og scriptede gameplayet, jeg var lei etter 5 minutter.

 

Hvis noen mener det ikke er noen problemer med Unlock-systemet i BF3 burde de ta en tur innom legen for å undersøke om de har en hjerne.

 

Hva i? Må man spille Co-Op for å unlocke ett av mine favoritt våpen? Men hva faen... Dette var nytt for meg :p

Lenke til kommentar

Flere som syntes at man stiger i rank litt for kjapt? Har ikke spilt så alt for mye og er jo allerede på rank 20! I bf2 så tokk jo det betydelig lenger tid, hvis jeg ikke husker feil?

 

Ja. Og i BC2 var det også lengre tid per level. Jeg brukte 10 døgn på å nå level 41 i BC2. Her vil jeg nå level 45 innen to og et halvt døgn. Til gjengjeld er det flere levels, men det synes jeg bare er dårlig. Det minner meg om herming etter COD.

 

For meg også vil det da rundt 50-60 timer å nå lvl 45, altså den "høyeste" tittelen, "Colonel". Det går med andre ord ganske "kjapt" til man er der, men det er litt greit for min del også, jeg liker ikke når ting skal ta 40 år.

 

MEN, det er ingen vits å beskymre seg, for den aller høyeste ranken mulig å få er lvl 145, "Colonel Service Star 100".

Den krever etter hva jeg har forstått, 24.600.000 poeng! DVS, hvis du klarer å nå lvl 45 på 2,5 døgn, vil du i samme tempo bruke rundt 40 døgn på å nå den aller høyeste!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Flere som syntes at man stiger i rank litt for kjapt? Har ikke spilt så alt for mye og er jo allerede på rank 20! I bf2 så tokk jo det betydelig lenger tid, hvis jeg ikke husker feil?

 

Ja. Og i BC2 var det også lengre tid per level. Jeg brukte 10 døgn på å nå level 41 i BC2. Her vil jeg nå level 45 innen to og et halvt døgn. Til gjengjeld er det flere levels, men det synes jeg bare er dårlig. Det minner meg om herming etter COD.

Ærlig talt er det bare bra, for det å grinde etter ranks er gørrkjedelig.

Mindre grindetid fører til mer tid der du faktisk spiller spillet akkurat som du selv vil, om det da betyr å vandre rundt med sniper-shotgun og RPG eller kjøre teamwork med venner er opp til deg. Uansett er du nødt til å gjøre 350 kills med alle assault- og engineer-våpen for full unlock

Lenke til kommentar

Hva i? Må man spille Co-Op for å unlocke ett av mine favoritt våpen? Men hva faen... Dette var nytt for meg :p

Du må få 440 000 poeng i Co-Op for å åpne opp G3A3, for så å gjøre 350 kills for å åpne opp alle siktene og utvidelsene.

 

Jeg er litt skeptisk på om jeg kommer til å gidde dette. De tre første Co-Op oppdragene var gørrkjedelige, selv Duke Nukem Forever var mer "gøy", da er det noe som er galt.

Lenke til kommentar

30-40k poeng per kart i coop(når man spiller med venner man har voicechat med og ikke random folk), dvs noe slikt som 15 kart for å få siste unlocken som er G3A3. Vil ikke kalle det grind i det hele tatt.

 

For meg så ble det veldig mye helikopter map, for å lære meg å fly det uten og plage folk på en server.

 

Jeg ser på Coop oppdraga som en time attack challenge og til det formålet fungerer de fint, det er også veldig bra for å gi en venn opplæring i litt basics gameplay.

 

Jeg har også tatt alle missions med en random fyr jeg traff i køen, det var ganske slitsomt med tanke på at vi ikke hadden noen måte å kommunisere på, spesielt med sniper oppdraget men etterhvert ble vi enige om hvem som tok venstre og hvem som tok høyre mob :p

 

EDIT: og jeg bruker ikke AG3n fordi den har vært i bruk i millitæret, men fordi det er en bra rifle til det meste, single shot kan du utfordre recon på de fleste karta, fullauto meier du ned det meste som kommer nær. Eneste problemet er egentlig dårlig med ammo, men ved å bruke "controlled bursts"(har vi noe norsk ord for det?) med full auto slått på kommer man rundt det.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Den som fant ut at morter passet fint til support kan dø, noe så irriterende -.-

Man skal da være passe dårlig om man dør mye mot mortars. Dessuten om en har én support med mortar på laget er uansett problemet løst, ettersom mortars alltid er spotted. Deploy mortar -> Drepe mortar.

Endret av Pingas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Noe av det som irriterer meg mest akkurat nå, er når man skal velge spawn point. Dersom squadmember dør eller objective blir tatt akkurat i det man trykker deploy, så hopper man automatisk over til main base.

 

F.eks. hvis Hilltop på Caspian Border blir tatt, så vil jeg da for faen heller spawne på Forest like ved i stedet for main base.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...