Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det er noen som sutrer her over at folk bruker SMAW og RPG mot infanteri her. Slutt å syt og spill spillet heller. Dere får nesten bare finne dere i det. Disse våpnene er essensielle i Metro blant annet, der infanteri skyter fra vinduer flere etasjer opp. For å ta igjen effektivt, trenger man SMAW og RPG.

 

Uten at dette skal være realistisk eller noe, men se gjerne på combat footage fra Irak, så ser du at amerikanske soldater flittig bruker SMAW mot bygninger der fiender oppholder seg.

 

Spiller jeg Metro, så er det som engie, og da tar jeg svært gjerne ut flest mulig med et heldig skudd fra mitt skulderbaserte våpen. Hva andre måtte mene om det gir jeg rennafart å driter i. Jeg spiller BF3 for å underholde meg selv, ikke for å tilpasse meg hvordan andre underholder seg. I alle fall ikke de som spille på motstandslaget.

 

Teamplay er derimot viktig, så der liker jeg å bidra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bare flyvende ting trenger SOFLAM for lock med javelin ja.

 

kjøretøy på bakken kan du locke med vanlig, men tar lengre tid enn om de er tagga av SOLLAM og du må ha line of sight på dem. SOFLAM kan du locke på gjennom vegger og slikt.

Takker ;) Kan man spille co op alene? Har bare prøvd med en venn og er på skolen så kan ikke sjekke.

Lenke til kommentar

Bare flyvende ting trenger SOFLAM for lock med javelin ja.

 

kjøretøy på bakken kan du locke med vanlig, men tar lengre tid enn om de er tagga av SOLLAM og du må ha line of sight på dem. SOFLAM kan du locke på gjennom vegger og slikt.

Takker ;) Kan man spille co op alene? Har bare prøvd med en venn og er på skolen så kan ikke sjekke.

Nei det er skriptet for 2. Du kan derimot kjøre matchmaking på det for å få en random med..

Lenke til kommentar

Jeg må si meg imponert over enkelte spillere, hvis de ikke cheater er det nesten skremmende..

 

post-106430-0-38040400-1320844460_thumb.jpg

 

Her var jeg nest best, men sjekk K/D på han beste.. dette på metroen.. han hadde det hver jævla runda omtrent. Fyren har S/M på 983. Skjønner ikke hvordan noen kan klare det på verken metroen eller andre baner..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Riktig at det bare fungerer med SOFLAM. Testet ut om et Javelin vil bomme om helikopteret brukte flares. Det bommet. Dog testet ikke om Javelin ville ha truffet uansett.

Jeg og en kompis testa litt SOFLAM og Javelin, sykt effektivt for min del iallefall, selv på fly.

Lenke til kommentar

Tror dere bf3 kommer til å holde interessen til folk like lenge som bf2 har gjort, det vill altså si i 6-7 år?(kommer vell litt ann på når bf4 kommer ut)

 

For min del, så blir spillet bare bedre og bedre hvor mere man "vokser" på det og får flere unlocks og blir godt kjent med brettene :thumbup:

Endret av dan83
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Riktig at det bare fungerer med SOFLAM. Testet ut om et Javelin vil bomme om helikopteret brukte flares. Det bommet. Dog testet ikke om Javelin ville ha truffet uansett.

Jeg og en kompis testa litt SOFLAM og Javelin, sykt effektivt for min del iallefall, selv på fly.

Okay, takker for tilbakemelding. Må teste det mere ut selv.

 

Liker tanken bak SOFLAM + Javelin. Teamwork ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...