Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært sååå mye bedre hvis man kunne sett seg rundt omkring i cokcpiten på flyene!Kunne man lissom hatt mye mere oversikt;)

Man kan det på PC iallefall. Høyreklikk så kan du rotere rundt på musa.

 

Ok, kjipt man ikke kan dette på ps3! Hadde gjort en stor forskjell for min del!=)

Kan du ikke? Jeg kan se meg rundt i cockpitten på ps3en min

 

hvordan da?

Lenke til kommentar

Men er det seriøst ingen flere som stusser over hvor mye fienden tåler? Dette var jo mye bedre på bf2

 

Ok, greit, man kan spille hardcore, men er ikke alltid det er ønskelig!

 

Seriøst? Har nå sittet i en halvtime og klaget over hvor lite de tåler. Dør jo med en gang jo. :hmm:

 

Mulig det er annderledes på pc, siden jeg spiller på ps3! Men de tåler mye ja, må ha minst 5 treff(kryss) før fienden er død, utenom hvis du treffer i hodet!

 

Akkurat på dette punktet, så tørr jeg påstå at modern warfare serien er bedre(ikke at jeg er noe call of duty fan da, slik at det er sagt)

 

Hold pil nede og se deg ru nst med høyre stick. Ganske tungvindt

 

ok, takk, godt å vite! Skal jeg bli god på jagerfly :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at det kommer flere Battlefield-spill på et eller annet tidspunkt. Var ikke akkurat en bombe når GTA V ble annonsert heller. :)

Lenke til kommentar

Er det likegyldig hvor på en stridsvogn en treffer, når en beskyter den? Hjelper det i det hele tatt å treffe en stridsvogn på baksida, i motsetning til det å treffe den foran eller på sidene?

Weapon, dmg against armor from from front, side, back

1 RPG 22 36 61

2 Tank Cannon 24 34 58

3 TOW Missile 34 49 81

4 Transport Chopper Minigun ? 61 96

5 Attack Chopper Gun 61 87 100

6 Attack Chopper Rocket 43 43 43 Armor does not affect damage

7 Javelin 35 35 35 Armor does not affect damage

8 C4 50 50 50 Armor does not affect damage

9 AT Mine 50 50 50 Armor does not affect damage

10 Mortar 22 22 22 Also has splash damage

11 Jet Rocket 43 43 43 Armor does not affect damage

12 Jet Machine Gun 22 ? 89

13 Engineer Torch 4.5/sec ? 12.5/sec

14 Grenade 0 0 0

15 Anti-Air Cannon 39 61 100

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=17

Lenke til kommentar

Flere Battlefield spill er alltid velkomment, bare det ikke blir som med Call of Duty hvor det pøses ut den ene meningsløse og ikke på langt nær ferdige versjonen etter den andre...

 

 

At det er 2-3år mellom hver gang er egentlig helt greit, og med tanke på hvor elendig Battlelog og Origin integreringen fungerer og hvor mye krøll det skaper for PC-spillere av Battlefield 3 så burde de ta seg godt tid til å rette på alt dette våset før de forandrer fokus, og skulle det være slike problemer og elendige løsninger ved neste Battlefield release så boikotter jeg i ren protest selv om jeg nok ville syntes at spillet i seg selv hadde vært fantastisk morsomt.

 

 

Syntes Battlefield 3 leverer på så godt som samtlige områder når det kommer til multiplayer, som tross alt er det Battlefield handler om. Men alt rundt spillet har vært pinlig dårlig, massevis med problemer med Origin i starten, at du i det hele tatt er påtvunget Origin som ligger å strengt tatt ikke kjør en skit utenom å skape problemer, gjøre ting mer tungvindt og rotete, alt Origin gjør er jo å starte opp Battlelog nettsiden? ....

 

Og Battlelog i seg selv er en noe snodig løsning, men jeg kan se poenget og potensiale men det å ha påkrevde nettleser plugins osv er en uting og burde unngås så frem til det lar seg gjøre og sånn som Battlelog har fungert til nå så er det knapt i BETA-stadige og føles utrolig kronglete og upraktisk for oss spillere.

 

 

Når både Origin og Battelog blir påkrevd så burde det vært langt bedre testet og gjennomført til release av et såpass stort spill. Selv om spillet i seg selv leverer så til de grader når det kommer til multiplayer så blir det jo en stor akilleshæl at påkrevde løsninger som Origin og Battelog var / er langt unna et fullverdig stadium.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...