Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Det undrer meg litt i grunn. Alle disse rare feilene, forekommer de mest hos root-brukere eller de som har vanlig telefon? Selv har jeg hatt null feil.

 

Det skjer egentlig hos flere enn bare Root-brukere, dette er veldig ofte avhengig av dårlige apps. jeg har ihvertfall blitt veldig varsom og leser en del kommentarer før jeg i det hele tatt installerer nye apps.

 

derfor er Appbrain et perfekt verktøy for da kan jeg lese alle kommentarene enn bare de norske. og ser man batterydrainer eller causing FC så er det bare å la være å installere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at NetComs nettbutikk nå har skrevet 24.09 som forventet levering...

:S

 

tror jeg kanselerer ordren og bestiller meg en wave eller noe, finnest da grenser for hvor lenge jeg orker å vente.

 

Netcom_KS på twitter: "Venter du på HTC Desire, bestilt på netcom.no? Det skal sendes ut telefoner i morgen og fredag"

 

Vente til mandag før du gjør noe overilt, kanskje? :)

Lenke til kommentar

Ser at NetComs nettbutikk nå har skrevet 24.09 som forventet levering...

:S

 

tror jeg kanselerer ordren og bestiller meg en wave eller noe, finnest da grenser for hvor lenge jeg orker å vente.

 

Netcom_KS på twitter: "Venter du på HTC Desire, bestilt på netcom.no? Det skal sendes ut telefoner i morgen og fredag"

 

Vente til mandag før du gjør noe overilt, kanskje? :)

Lenke til kommentar

På PC-en ser de ut til å være uforandret :) Men hadde jo tenkt å se dem på mobilen :p Hjelper det om jeg legger alle bildene inn på PC-en, sletter de fra mobilen og legger dem tilbake igjen? Vil datoen og evt annet på bildene isåfall bli forandret?

 

Ta og zoom litt og se om bildene blir klare da. Hvis de blir det så er det det samme som hos meg. Og eg vet ikke koss man fikser dette....

Lenke til kommentar

På skjermen eller når du ser de på pc'en og? Har ikke inntrykk av at de er dårligere på pc'en, men i galleriet må eg zoome inn for at de skal bli klare. Merkelig nok....

 

Hadde dette problemet en gang... Historien er som følger: Jeg skulle se på noen bilder i filbehandlingsappen Astro, da fikk jeg spørsmål om jeg ville åpne bildet i Astro eller i Galleri. Jeg huket av "husk valg" og valgte Astro. Bildene åpnet seg fint i Astro. Men etter dette ble bildene i Galleri uklare og ble bare klare etter å ha zoomet inn.

 

Fant ut etterhvert at bildene som ble åpnet i Galleri, faktisk ble åpnet i bildeviseren til Astro. Dette løste seg ved å gå inn på innstillinger og applikasjoner. Finn Astro og trykk på "Fjern standardvalg", gjorde det samme i Galleri. Etter det vises bildene normalt igjen.

 

Håper dette kan hjelpe for dere.

 

Edit: Skriveleif

Endret av bushwacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...