Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

men du må vel ikke roote for å få tak i programmet? du kan jo kjøpe det fra utvikler sin nettside ( http://www.twofortyfouram.com/store.html ) og så laste ned til pc og legge over med HTC sync. med mindre den buy linken bare henviser til market da..

 

 

noen som kan svare meg på hvordan man tar backup via bootloader som følger med desire?

 

jeg har 2.2 (original med sense) og vil ta backup av hele rom'en.

 

startet telefonen med å holde inne volum ned knappen så jeg kom til bootloader.

 

valgte recovery med powerknappen (som funker som enter iflg instrukser øverst)

men når jeg trykker power ser det ut som den prøver å starte android, og så kommer et bilde av en mobil opp med en rød varseltrekant med utropstegn inni.

 

går ikke starte telefonen etter dette, eller slå den av. må ta ut batteri for å restarte.

 

prøvd dette 2 ganger.

 

er det slik at HTC har deaktivert denne funksjonen i bootloader? vet at det funker med andre ROM enn htc sitt eget.

noen andre enn meg som har prøvd/fått det til?

 

 

hva er forskjellen på recovery funksjonen i bootloader kontra den automatiske som legges inn på minnekort?

Endret av madmats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe Htc Desire, men hvilke abonnement passer best til mobilen? Det må jo bli et abonnement hvor nettsurfing er billig. Jeg sender ikke noe særlig meldinger og ringer sikkert gjennomsnittlig mye, så det er mest nettsurfingen jeg tenker på.

 

Har sett litt på Ludo Vinner, men vil helst ha et abonnement hvor jeg får mobilen litt billigere enn nesten 4000 kr.

 

Også skal jo Htc Desire HD komme, er det verdt å vente på den? :)

 

Edit: Med andre ord: Hvilke abonnement har dere som funker fint med mobilen? :)

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe Htc Desire, men hvilke abonnement passer best til mobilen? Det må jo bli et abonnement hvor nettsurfing er billig. Jeg sender ikke noe særlig meldinger og ringer sikkert gjennomsnittlig mye, så det er mest nettsurfingen jeg tenker på.

 

Har sett litt på Ludo Vinner, men vil helst ha et abonnement hvor jeg får mobilen litt billigere enn nesten 4000 kr.

 

Også skal jo Htc Desire HD komme, er det verdt å vente på den? :)

 

Edit: Med andre ord: Hvilke abonnement har dere som funker fint med mobilen? :)

 

 

Dette er vel veldig vanskelig, jeg har bedriftsmobil da, men jeg vet at frisurf 200,- som koster 69 for bedrifter har vært bra for mitt bruk.

 

så gå for et abmnt med mellom 200 til 500mb i prisen eller tillegg for en billig penge.

alternativet er vel en sånn tele2 champion 349 der du betaler 249 i 12 måneder for telefonen og 100 i måneden for nettbruk husker ikke mengden da

Lenke til kommentar

På fredag lånte jeg et spansk sim-kort for å putte i min Desire slik at jeg fikk tilgang til paid apps i Android Market. Det fungerte brillefint, jeg hadde opprettet Google Checkout på forhånd.

 

Men, nå som jeg får beskjed om at det er oppdateringer på disse apps'ene får jeg ikke oppdatert de, verken i Market eller i AppBrain. Først virket det som om alle oppdateringer fikk trøbbel, men i kveld gikk det greit å oppdatere en free app (SpeedView).

 

Problemet er når jeg godtar å installere oppdateringen(e) - da kommer en sort meldingsboks opp med teksten "Not found - The requested item could not be found". Jeg har sikkert prøvd 15 ganger siden søndag, og restartet mobilen et par ganger for sikkerhets skyld. Jeg forsto det slik at man ikke trenger det utenlandske sim-kortet til annet enn første installasjon? Har de endret det etter Froyo?

hold fingeren over så får du opp ett valg om å update appen uten å måtte åpne info skjermen for den.. da vil den oppdatere seg :thumbup:

 

Takk for tipset - det hjalp på en eller to apps (som likevel var free). For paid apps funker det ikke dessverre. Siden sist har jeg lånt utenlandsk sim-kort for å oppdatere igjen, men fra i morra er det kortet utilgjengelig. Så da må jeg bestille noe fra utlandet. Hva skal jeg søke på i eBay (UK) for å skaffe et britisk sim-kort? Om jeg søker sim card dukker det opp masse kontantkort og rare greier. Det holder vel med et brukt sim-kort? Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...